|
המלצת סרטים (pg. 79)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
פששייי זה דברים חדשים שאתה אומר לי
זה ממש לא קשור לתאוריה שלנו
זה תאוריה על כל מה שקורה באי ומי ומה זה בעצם...זה די לא קשה לעלות על זה תכלס
אבל עדיין יש מלא שאלות
ולגבי OC
אני ראיתי בDVD
בפורום בפיתוח להשכיר את העונה השנייה...
אני לא בטוח אבל באופיס דיפו בשפיים ראיתי למכירה OC
לא סגור אם זה עונה ראשונה או שניה...יש מצב שזה השניה |
|
|
| Sniper |
בקשר ללוסט יש כל כך הרבה דברים
יש פורמים שלמים ברשת שמתעסקים רק בדברים האלה..
כל פרק יש מלא דברים שמרמזים על כל מיני דברים
סימנים, צירוף מספרים כמו שצויין פה..
אני בטוח ששמתם לב אבל בפרק ה2 אם אני לא טועה בעונה השניה
יש את הקטע עם הכריש שרואים אותו, אם תסתכלו טוב תראו שיש על הזנב שלו סימן מסוים כמו שיש בצוהר שדסמונד היה רק שעל הכריש הוא קצת שונה..
תשימו לב לדברים האלה:P |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by m0sh
פששייי זה דברים חדשים שאתה אומר לי
זה ממש לא קשור לתאוריה שלנו
זה תאוריה על כל מה שקורה באי ומי ומה זה בעצם...זה די לא קשה לעלות על זה תכלס
אבל עדיין יש מלא שאלות
ולגבי OC
אני ראיתי בDVD
בפורום בפיתוח להשכיר את העונה השנייה...
אני לא בטוח אבל באופיס דיפו בשפיים ראיתי למכירה OC
לא סגור אם זה עונה ראשונה או שניה...יש מצב שזה השניה |
איפה בפיתוח ראית? |
|
|
| m0sh |
חחחח מטורף מה שאתה אומר
אז זה כבר יותר מידי ברור
על האי
EDIT:
הסתכלתי עכשיו ולא ראיתי
אבל אני לא רוצה להכנס לכל האתרים האלה זה סתם יהרוס...עדיף לגלות לבד
בפיתוח בפורום
במחלף כפר שמריהו...
במחלף רבין תקח שמאלה לקרן היסוד ואתה צריך בעקרון לפנות בשלווה אבל סגרו את הפנייה
אז אתה נוסע עד לכיכר ואז שלווה ימינה וישר שמאלה ושוב
פשוט |
|
|
| DjChook |
מוש בגלך עכשיו פתחתי שוב את פרק שלוש וצודק זה באמת פרק מטורף
אז בוא נסגור ש
NUMBERS
היה הפרק של העונה שעברה
ושלוש, זה הפרק של העונה השניה
למרות שלפי הפרסומים בסוף הפרק האחרון שיצא אומרים שהפרק
הבא הוא המפיל האמיתי... :)
אגב, רוב הסיכויים שיש
OC
מתורגם שתי העונות |
|
|
| omergunr |
אני לא עוקב אחרי העונה השניה אני מחכה שזה יגיע לארץ..
לפי מה שהבנתי פרק 7 ו11 הם הפרקים הכי טובים.. שהם בעצם השיא של הסידרה |
|
|
| DjChook |
של העונה השניה ? מה קשור פרק 11.. שונא ספויילרים
בכל מקרה, אלעד, או כל מי שרואה סמולוויל
אם הייתי רואה את העונה הראשונה, יעני אני יודע מי הוא , מי ההורים שלו
מי זאת הבלונדה ומי זאת הכוסית השניה שהוא כל הזמן חשק בה
מאיזה עונה שווה להתחיל כדי להכנס לעניינים שוב? יש טעם להתחיל מהחמישית ? כי זה יקח די הרבה זמן להתחיל להשיג את הפרקים של השניה |
|
|
| Sniper |
*.* Edit *.*
עקב הבקשה של מוש הורדתי את התמונות..
בכל אופן, לכל צופי הסידרה תשימו לב לדברים הקטנים.. :]
אגב, זו הודעה 4000 שלי :] |
|
|
| Sniper |
חנצו'ק אם אתה רוצה יש לי את כל ה4 עונות הראשונות על דיסקים של די וי די עם כתוביות..
ולדעתי תתחיל לראות את העונה הרביעית.. |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by DjChook
של העונה השניה ? מה קשור פרק 11.. שונא ספויילרים
בכל מקרה, אלעד, או כל מי שרואה סמולוויל
אם הייתי רואה את העונה הראשונה, יעני אני יודע מי הוא , מי ההורים שלו
מי זאת הבלונדה ומי זאת הכוסית השניה שהוא כל הזמן חשק בה
מאיזה עונה שווה להתחיל כדי להכנס לעניינים שוב? יש טעם להתחיל מהחמישית ? כי זה יקח די הרבה זמן להתחיל להשיג את הפרקים של השניה |
גם אני לפני שנה וחצי הייתי במצב הזה...התחלתי להוריד הכל החל מהפרק הראשון של העונה השניה ולא התחרטתי לרגע, אני עד היום מוריד כל שבוע, ממליץ לך להוריד הכל, כל ההעלילה נבנית בעונות האלו |
|
|
| YoraY |
לא היה ולא יהיה כמו סאות פארק!
edit
חח אחלה פתיחה ל80 :P |
|
|
| DjChook |
| אלעד מה הסיכוי לקבל עותקים? כמה DVDים זה יוצא ? לקנות לך 25 ונסגור את החשבון ? ;) |
|
|
|
|