|
המלצת סרטים (pg. 54)
|
View this Thread in Original format
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Shahar
ראיתי שיוצא סרט גיימס בונד
Every Thing or Nothing
מישו שמע על זה?
או על באטמן החדש?
אם ביל או אח שלו לא יחזרו לא נראה לי שיהיה אקשן
אבל סרט קטלני בכל מקרה
אהבתי שעשו אותו סרט פשוט כזה
יעני לא משתמשים שם בנשק חדש וזה...הביאו חרבות ודברים קטלניים
גם כל האווירה נראית לפני הרבה שנים |
לא רואה את ביל או אח שלו חוזרים. הם נראו מתים באופן מבוהק, שלא כמוה
שכולם הבינו שהיא לא מתה עדין.
אבל לך תדע.
אגב הכי אהבתי בסרט את הסצינה שהיא מתאמנת אצל הסיני עם הזקן הלבן.
זה היה כזה חזק. גם מצחיק גם אקשן.
איזה מלך הוא עם הזקן שלו, שהוא פורע אותו כל הזמן.
שהזונה עם העין הרגה אותו _או לפחות טענה ככה
אני כמעט בכיתי
איזה מלך הוא אלוהים
:eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| taltul |
הורדתי בדיוק לפני דקה את הבלייד 3.... מה אני אגיד לכם - הוכלת להיות פה הפגזה חבלז...
אני אכתוב ריוויו כשאסיים לראות... |
|
|
| ReAz |
The Butterfly Effect
סרט מעולההה !!!
בעברית קוראים לזה אפקט הפרפ פשוט סרט פצצה
ועוד עם הבלונדינית מיורו טריפ הכוסית הזאת וואי שווה צפייה
=] |
|
|
| Shahar |
רידיק: המסע מתחיל
סרט בננננזוווונההההההההההה!!!!!!!!
וין דיזל (דומיניק ממהיר ועצבני) מפציץ בעוד סרט נותן בראש
חובה לראות
| quote: | Originally posted by markfeldman
הולך לצאת במהלך 2005 -
BATMAN BEGINS
כארש בתפקיד באטמן - כריסטיאן בייל.
עוד בסרט סוללת כוכבים:
מייקל קיין, ליאם ניסן, מורגן פרימן,גארי אולדמן וקייטי הולמס.
תסמוך על הראש החולני של טרנטינו.... |
ואיייי אני מחכה לבטמן צריך להיות טוב
יותר מזה אני מחכה לגיימס בונד חדש
die another day
היה סופני
קראתי גם שהבמאי של כל הגיימס בונד רצה לעשות פארודיה והשחקן ההוא לא הסכים לשחק בזה או משהו כי היה שם בלאגן...
בקשר לקיל ביל הלוואי שיהיה המשך
| quote: | Originally posted by MasterP
לא רואה את ביל או אח שלו חוזרים. הם נראו מתים באופן מבוהק, שלא כמוה
שכולם הבינו שהיא לא מתה עדין.
אבל לך תדע.
אגב הכי אהבתי בסרט את הסצינה שהיא מתאמנת אצל הסיני עם הזקן הלבן.
זה היה כזה חזק. גם מצחיק גם אקשן.
איזה מלך הוא עם הזקן שלו, שהוא פורע אותו כל הזמן.
שהזונה עם העין הרגה אותו _או לפחות טענה ככה
אני כמעט בכיתי
איזה מלך הוא אלוהים
:eyespop: :eyespop: :eyespop: |
בסרט אפשר לעשות הכל אחי :D
וכן זה פרק יפה בסרט |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | ועוד עם הבלונדינית מיורו טריפ הכוסית הזאת וואי שווה צפייה |
AMY SMART = BABE ! |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by markfeldman
AMY SMART = BABE ! |
יענו מה היא דומה לחזיר או משהו?
לא הבנתי...
:toothless |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by markfeldman
AMY SMART = BABE ! |
היא כל כך מושלמתתתתתתתת
ופעם המיליון אני כותב את זה,אני שוב חייב להסכים שזה סרט מדהים מכל הבחינות פשוט ענק ,הסרט אולי הכי אהוב עלי אי פעם הוא פשוט גאוני |
|
|
| KrazyDJs |
סוף סוף ראיתי
Fight Club
או בעברית צחה, מועדון קרב
איזה סרט יפה והזוי..
חייב לקחת קלטת או להוריד מהאינטרנט...חייב לראות עוד לפחות עוד איזה פעמיים... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
סוף סוף ראיתי
Fight Club
או בעברית צחה, מועדון קרב
איזה סרט יפה והזוי..
חייב לקחת קלטת או להוריד מהאינטרנט...חייב לראות עוד לפחות עוד איזה פעמיים... |
הסרט הכי טוב שקיים!!!!
לא יעזור כלום!!! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | סוף סוף ראיתי
Fight Club
או בעברית צחה, מועדון קרב |
אהבתי את נעימת הסיום... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
סוף סוף ראיתי
Fight Club
או בעברית צחה, מועדון קרב
איזה סרט יפה והזוי..
חייב לקחת קלטת או להוריד מהאינטרנט...חייב לראות עוד לפחות עוד איזה פעמיים... |
ראיתי אותו עם חברים וידידות לפני 4 שנים
הדבר היחיד שאני זוכר מאותו לילה זה הפיטמות השולטות של בת זונה אחת שבאה איתנו
ושכל חצי שעה שאלנו תחברים אם נגמר ואמרו עדיין לא.....סרט ארוך נראה לי...
היה שווה לבוא לראות אותו :D
ואליאן אחי מי משתמש בקלטות היום :) |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
ואליאן אחי מי משתמש בקלטות היום :) |
מי שיש לו וידאו |
|
|
|
|