|
המלצת סרטים (pg. 82)
|
View this Thread in Original format
| Dj Black |
כמה סרטים טובים של הזמן האחרון:
אמריקן פאי 4 החדש : band camp (חמוד אבל לא משתווה ל1 ו-3)
saw 2 (ממליץ לראות את הראשון לפני - ממש סרט חזק)
הג'יגולו מת מצחוק 2 - אמרו לי אחד המצחיקים למרות שלא ראיתי
:D |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Dj Black
כמה סרטים טובים של הזמן האחרון:
אמריקן פאי 4 החדש : band camp (חמוד אבל לא משתווה ל1 ו-3)
saw 2 (ממליץ לראות את הראשון לפני - ממש סרט חזק)
הג'יגולו מת מצחוק 2 - אמרו לי אחד המצחיקים למרות שלא ראיתי
:D |
את הראשון ראיתי, באמת חוץ מכמה ציצים נחמדים וקטע מצחיק פה ושם זה לא נראה כמו המשך לסידרה המעולה של אמריקן פאי...
בנוגע לשני אני מת לראות כבר...מחכה שיגיע ל DVD או משו...
והשלישי היום אני מקווה שיצא לי לשבת ולראות... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
בנוגע לשני אני מת לראות כבר...מחכה שיגיע ל DVD או משו... |
SAW 2 ?
הגיע כבר |
|
|
| epsilon1 |
| לא ידעתי שיוצא עוד אמריקן פאי, מה לגבי השחקנים שם? אותם שחקנים? |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by DjChook
לא, רובם התחלפו |
ת'כלס כולם חוץ מאבא של ג'ים והמנהל |
|
|
| DjChook |
אגב, ראיתי את זה עכשיו ב DVD
הסרט עצמו חמוד, התוספות מצוינות ! |
|
|
| Shahar |
ראיתי עכשיו המשלח 2
סרט סוףףףףףףףף |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
The Core..
אחד הסרטים הטובים שראיתי
שחר המשלח 2 זה עם אותו שחקן ואותו עקרון של הסרט? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
The Core..
אחד הסרטים הטובים שראיתי
שחר המשלח 2 זה עם אותו שחקן ואותו עקרון של הסרט? |
מזה הסרט שראית?
המשלח זה עם ברוס ויליס
ולא ראיתי את הראשון אבל במשלח 2 הוא נהג של משפחה עשירה שחוטפים לה תילד |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
מזה הסרט שראית?
המשלח זה עם ברוס ויליס
ולא ראיתי את הראשון אבל במשלח 2 הוא נהג של משפחה עשירה שחוטפים לה תילד |
המשלח 1 היה עם הסקוטי הקירח הזה שנהג על BMW והעביר סינית..
הסרט שראיתי זה כאשר ליבת כדור הארץ מספיקה לנוע וכתוצאה מזה קורים כל מיני אסונות טבע בעולם, אז ממשלת ארהב מחליטה לשלוח משלחת לגרעין כדור הארץ כדי לפוצץ כמה פצצות אטום כדי להחזיר את התנועה.. |
|
|
|
|