|
המלצת סרטים (pg. 78)
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Shahar
מה אתה משווה בין מוזיקה לבין סרט שהרוב שם דיבורים נו פחחחח
נו אז אנלא ישמע את הקול שלו כל כך נקי |
קודם כל חן... לא ידעתי שישך תנאים כאלה בבית ואולי באמת עדיף לך לקנות ת
DVD
ולשחר.. יש הבדל עצום מבחינת סאונד זה כן משמעותי... הרמות הבייתיות של היום מנסות להגיע לרמות של בתי קולנוע - לא סתם קוראים לזה מערכת קולנוע בייתית......
ותסכים איתי שסרט בקולנוע מבחינת סאונד זו חוויה אחרת לגמרי..... |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by m0sh
מאכזבת?!
ממש לא לדעתי!
הפרק השלישי זה הפרק הכי מטורף בעולם!
זה הפרק הכי טוב בכל הסדרה
מי ציפת שלא זה דמיוני?
כאילו גם בעונה הראשונה זה דמיוני...
עוד שבוע הפרק הבא... |
שמע בעונה הראשונה עד הפרק
האחרון לא ידעת מה באמת הולך באי.
אבל פתאום עכשיו עוד אנשים בונקרים לפי דעתי מוגזם, מהעונה הראשונה יותר נהניתי.
עדיף כבר לראות OC תאמין לי:)
דרך אגב מישהו יודע מאיפה אני יכול להשיג את העונה ה2 של OC? |
|
|
| omergunr |
בעעעעעעעעעע אני מתתתתתתתת לראות אבודים עונה שניה עונה ראשונה היתה מטורפתתתת
יש שמועות ב 1.1 אבודים חזור :toocool: |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
שמע בעונה הראשונה עד הפרק
האחרון לא ידעת מה באמת הולך באי.
אבל פתאום עכשיו עוד אנשים בונקרים לפי דעתי מוגזם, מהעונה הראשונה יותר נהניתי.
עדיף כבר לראות OC תאמין לי:)
דרך אגב מישהו יודע מאיפה אני יכול להשיג את העונה ה2 של OC? |
תקשיב
זה ברור שצריך לקרות משהו
התאוריה המטורפת שגיבשנו (חברים) היא אדירה
תאוריה על כל האי
אבל עדיין יש דברים קשים שאי אפשר להבין...זה פשוט מטורףףף
תאמת בעונה הראשונה עד האמצע זה די שיעממם אותי...בכלל הסידרה הזאת נורא איטית
ולא מופקת טוב כמו 24 שהיא סדרה שבמבחן התוצאה יותר טובה
אבל תאורתית הרעיון פחות טוב
היא יותר קלה להתמודד גם ומאד מותחת...
וכן OC
אחלה סדרה
אני אישית ראיתי את כל העונה השנייה בYES
אני מציע לך להשכיר את העונה השנייה בVDVD
זה הכי פשוט
לארגן את כל הפרקים זה ממש קשה
אולי אני יכול אבל אני לא יוכל לקמבן אותך...
יש אתרים של torrents
אבל זה גם על רטיו אבל כל העונה זה די קשה...
ואללה התחלתי את העונה השלישית של OC
חשבתי שאני יחכה לראות את זה ביס אבל פשוט לא יכולתי... |
|
|
| omergunr |
OC
זה לא טלנובלה?
כל הבנות מדברות על זה :stongue: |
|
|
| m0sh |
זאת סדרה דרמה טובה
לדעתי לפחות
וכן כוסיות רואות את זה
אז?
זה כמו בוורלי הילס |
|
|
| Sniper |
אם בסדרות עסקינן,
תראו את הסדרות
Over There
ו
Prison Break
סדרות ממש מעולות:]
לוסט גם סידרה בת זונה..
הבעיה היא שהם ממש מושכים כל פרק.. שזה דיי מתחיל להעיק..
ניפ טאק עדיין לא התחלתי..
מה שכן גם העונה החמישית של סמולוויל דיי טובה לדעתי:] |
|
|
| DjChook |
סמולוויל אצלי זה בערך כמו בנות גילמור
עונה אחת ממש נהנתי לראות(כן אני כוסית גאה)
אבל עכשיו זה כבר איזה עונה תשיעית, ועל הזין להתחיל לעקוב...
אני בינתיים מכור לניפטאק ואבודים ומחכה ש 24 יתחיל
למרות שאת 24 אי-אפשר-לראות-פרק-בשבוע
תקשיבו, מה שקורה בניפטאק מפרק לפרק זה פשוט חולני
ואבודים.. אני לא מסכים איתך מוש, הפרק הכי טוב בסידרה הוא
Numbers
אין ספק בכלל. |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
שמע בעונה הראשונה עד הפרק
האחרון לא ידעת מה באמת הולך באי.
אבל פתאום עכשיו עוד אנשים בונקרים לפי דעתי מוגזם, מהעונה הראשונה יותר נהניתי.
עדיף כבר לראות OC תאמין לי:)
דרך אגב מישהו יודע מאיפה אני יכול להשיג את העונה ה2 של OC? |
אין על או.סי
אחת הסדרות!!!
את העונה השניה אתה יכול להשיג לטורנט
אני אשלח לך לינק לאתר בפרטי.
אני מכור לסדרה הזו, חודש לא שידרו את זה בארה"ב בגלל הבייסבול, אבל סוף סוף אתמול שודר הפרק החמישי של העונה השלישית
והיום יש לי את זה במחשב
:D
קיצר, אני אשלח לך הודעה בפרטי, תבדוק בהזדמנות |
|
|
| omergunr |
?@#%?@$^@$^?@$?$&?&@$?@$^?@?
זה לבנות :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| m0sh |
חן אז אנחנו מסכימים לא להסכמים
numbers
זה אכן פרק מטורף אבל אולי לא הבנת את הטירוף בפרק השלישי של העונה השניי
איזה פיסכולוגיה מטורפת שעשו להם
מי אמר להם בכלל שזה שיגרום ל____?
אני לא יגיד כי זה יהרוס
וכל הסרט וכל התאוריה הגדולה...אין זה פשוט אדיר |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by m0sh
תקשיב
זה ברור שצריך לקרות משהו
התאוריה המטורפת שגיבשנו (חברים) היא אדירה
תאוריה על כל האי
אבל עדיין יש דברים קשים שאי אפשר להבין...זה פשוט מטורףףף
תאמת בעונה הראשונה עד האמצע זה די שיעממם אותי...בכלל הסידרה הזאת נורא איטית
ולא מופקת טוב כמו 24 שהיא סדרה שבמבחן התוצאה יותר טובה
אבל תאורתית הרעיון פחות טוב
היא יותר קלה להתמודד גם ומאד מותחת...
וכן OC
אחלה סדרה
אני אישית ראיתי את כל העונה השנייה בYES
אני מציע לך להשכיר את העונה השנייה בVDVD
זה הכי פשוט
לארגן את כל הפרקים זה ממש קשה
אולי אני יכול אבל אני לא יוכל לקמבן אותך...
יש אתרים של torrents
אבל זה גם על רטיו אבל כל העונה זה די קשה...
ואללה התחלתי את העונה השלישית של OC
חשבתי שאני יחכה לראות את זה ביס אבל פשוט לא יכולתי... |
בקשר לתאוריות על אבודים. יש הרבה דברים ששמעתי לא כלכך בדקתי אבל אם נכונים.
לדוגמה אם לוקחים את כל המספרים של הרלי ומחלקים ב 156 שזה הסכום שהוא זכה מקבלים 48 שזה מספר הניצולים.
הבנתי גם שאם מחברים על מפה את את המספרים של הרלי בתור COORDINATES
מגיעים לאיזו שהיא נק באוקיינוס האטלנטי.
אם שמת לב לצרלי יש קעקוע על היד שכתוב "living is easy with eyes closed"
וזה משיר של החיפושיות אם אני לא טועה עכשיו הקקטע שזה השיר ה8 באלבום ה 15 שלהם
ו815 זה מספר הטיסה
ויש עוד כל מיני כאלה כמו שעל הרלי יש מנחוס ולילד הכושי שכחתי איך קוריאם לו יש גם כוחות מיוחדים וכשהוא ליד הרלי הוא מבטל לו את המנחוס
עכשיו בקשר ל OC
אם היה איפה להשכיר את העונה ה 2 הייתי עושה את זה מזמן פשוט אין זהעוד לא הגיע לארץ הייתי קונה אתזה.
את העונה הראשונה קניתי |
|
|
|
|