|
המלצת סרטים (pg. 61)
|
View this Thread in Original format
| Segev |
אלקטרה סרט נחמד לא יותר מזה עלילה די מטופשת לא שווה לראות בקולנוע..
אני מחכה לראות
are we there yet
לא יודע איך תרגמו את זה לעיברית בטח הגענו כבר או משהו בסגנון
זה קומדיה עם איס קיוב.. |
|
|
| FreaKaZoid |
הצלצול 2 סרט מומלץ ביותר!
כל הסרט קפצתי מהכיסא כאילו דחפו לי ויברטור בתחת... הסרט עשוי הרבה יותר טוב מהסרט הראשון שבכלל לא דיגדג לעומת הסרט הזה. |
|
|
| Sniper |
איזה מוזרים אתם!!
איך קפצתם כל שניה בסרט?!@#
היו איזה 3 קטעים מפחידים וזהו.. |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Sniper
איזה מוזרים אתם!!
איך קפצתם כל שניה בסרט?!@#
היו איזה 3 קטעים מפחידים וזהו.. |
שמע אחי, אני לא בן אדם שבנוי לסרטי אימה...
בסרטים כמו הצלצול אני מפחד בקלות..
ובכלל לא רוצה להביא פה ספויילרים, אחרת הייתי מספר לך איזה קטעים שאמת הפחידו..
קיצר נדסקס על זה באיסי... |
|
|
| rinul |
המלצה לסרט מעולה, לא נראה לי שהוא יגיע לקולנוע pursued -רדוף
עם כריסטיאן סלייטר ועוד חבורה של שחקנים נחמדים, עלילה מעניינת
ולפעמים גם עוצרת נשימה.
מומלץ |
|
|
| FreaKaZoid |
| quote: | Originally posted by Sniper
איזה מוזרים אתם!!
איך קפצתם כל שניה בסרט?!@#
היו איזה 3 קטעים מפחידים וזהו.. |
אתה מסתלבט?!?!
אני וחבר שלי ישבנו מחובקים ואני לא מתכופף כמו עופרה,תאמין לי אחי היו כל כך הרבה קטעים מקפיצים שאני לא אפרט וכבר הרבה שכחתי |
|
|
| Sniper |
ואללה לאיודע..
איזה מוזר זה.. |
|
|
| Rising |
"חתונה ודעה קדומה"
סרט ממש יפה..
העלילה היא עוד סיפור אהבה
לא ממש מחדש כלום אז קחו בחשבון מי שזה מפריע לו
אבל הביצוע וההשקעה יוצאים מהכלל..
מחמם את הלב הסרט הזה אשכרה יצאתי עם חיוך מהקולנוע היום.
בקיצור התלהבתי ממנו!!!
שחזרתי לבית גם רצתי להוריד תפס קול.. :)
10\10 !! |
|
|
| ronsh |
אני אני יודע זה לא חוקי וכל זה...ובלה בלה בלה...
אבל יש פה מישהו שמתעסק בהורדת סרטים אבל מפאבים ...
אני מתכוון למישהו חזק בתחום...
אם כן תשלחו לי pm ואולי נשתלט על העולם ביחד.....:crazy: |
|
|
| FreaKaZoid |
אני מוריד סרטים מפאבים כבר המון זמן ומבין... למה? אתה צריך משהו?
ד"א המלצה על סרט חזק אבל כבר דיי ישן מ-1998.
סרט שמזעזע את המחשבות והרגשות
America History X
ובעברית:
אמריקה X
הסרט הטוב ביותר שראיתי!!! אדוארד נורטון משחק הוא פשוט שחקן אדיר.
סרט חובה. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | הסרט הטוב ביותר שראיתי!!! אדוארד נורטון משחק הוא פשוט שחקן אדיר.
סרט חובה.; |
אם אתה אוהב את אדוארד נורטון, ממליץ לך לבדוק את:
THE 25TH HOUR |
|
|
| Djsamorai |
אוקי .. סרט מ- 1998
Fear and Loathing in Las Vegas.nfo
"פחד ותיעוב בלאס וגאס"
עוד לא יצא לי ליראות אותו הוא אצלי על המחשב .. אבל לפי מה שהבאנתי יש שם קטע שלקחו אותו לאיזה טראק פסיכודאלי
הסרט מדבר על איזה שני אנשים שנוסעים באוטו מפוצץ מסמים בלאס וגאס ..
אנשים שראו אותו המליצו לי בחום :) אם יש לכם לאן להעלות יש מצב שאני יעשה את זה :) |
|
|
|
|