return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 
המלצת סרטים (pg. 3)
View this Thread in Original format
s0undw4v3
ראיתי פעמיים את קיל ביל

איזה יצירת אומנות יאללה! יש שם קטע שאשכרה מרגישים כאילו רואים מנגה :disbelief

ויש שם קטע מנגה גם לא רע :toothless

טרנטינו הזה... בן יונה עושה סרטים סוכריות פינלנדיה אחד אחד
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
כן זה באמת סרט עם קטעים שנונים אבל בתכלס סרט מטומטם
אני חייב להגיד אחרי שראיתי אתמול את
BAD BOYS 2

ש

מה ?!?! מה ?!

כאילו הסרט נחמד.. אבל ארוך מדי, וגם... לא מעניין

ציפיתי להרבהההה יותר


זה למה לא רציתי לפקסס לך!!
זה ובגלל שאתה קרציה! :)
DjChook
חחח
עכשיו הורדתי את
OUT OF TIME
THE HULK
שאני צריך לראות
MasterP
רק מהפרומואים ראיתי שהסמוראי האחרון
הולך להיות סרט בןןןןןןןןןן זונה
TinkerbeL
אחרי שנים של המתנה
היום סוף סוף יוצא
scary movie 3

מקווה שכולכם ראיתם את הצלצול סיינס האחרים מטריקס האקדח מת מצחוק ו8 מייל
כי ככה הכי תהנו מהסרט
אני לא יכולה לראות היום כי הסגן המנהל סניף הידוע גם בשם "קובי המניאק" (משהו בסגנון של טנצר) נתן לי משמרת ערב
בכל מיקרה תהנו אנשים ובלי לספר יותר מידי אחרי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
אחרי שנים של המתנה
היום סוף סוף יוצא
scary movie 3

מקווה שכולכם ראיתם את הצלצול סיינס האחרים מטריקס האקדח מת מצחוק ו8 מייל
כי ככה הכי תהנו מהסרט
אני לא יכולה לראות היום כי הסגן המנהל סניף הידוע גם בשם "קובי המניאק" (משהו בסגנון של טנצר) נתן לי משמרת ערב
בכל מיקרה תהנו אנשים ובלי לספר יותר מידי אחרי


אני נראה לי הולך עכשיו עם חברים לזה :)
נקווה שיהיה טוב :D
warpedd_
ראיתי את המת לצעוק פעמים בערך

במלה אחת חמוד
לא יותר מזה בציפיות היו קצת יותר מדי גבוהות
יש קטעים ממש טובים אבל השאר חלש


****ספוילר****
איזה גדול הקטע עם מייקל ג'קסון שהוא עושה לו איפה הילדה שלי
חחחח
וגם הקטע בהתחלה עם פמלההההה היה נחמד במיוחד הווג'י
אהה ובכלל לסלי נילסן דפק אחלה תפקיד
הבן אדם פשוט מצחיק
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
ראיתי את המת לצעוק פעמים בערך

במלה אחת חמוד
לא יותר מזה בציפיות היו קצת יותר מדי גבוהות
יש קטעים ממש טובים אבל השאר חלש


****ספוילר****
איזה גדול הקטע עם מייקל ג'קסון שהוא עושה לו איפה הילדה שלי
חחחח
וגם הקטע בהתחלה עם פמלההההה היה נחמד במיוחד הווג'י
אהה ובכלל לסלי נילסן דפק אחלה תפקיד
הבן אדם פשוט מצחיק


אם אתה אומר שזה לא מרגש יותר מדי אולי אני בכל זאת יוריד את זה :)

בכל מקרה...
לא היה כרטיסים למת לצעוק 3... אז ראינו קיל ביל
אחלה סרט!
אני יגיב בט'רד של קיל ביל
KrazyDJs
אני משער שהיום אני הולך לראות קיל ביל :)

מטריקס 3 הורדתי אתמול
ואני יראה מחר או היום אחה"צ

וזהו :)
Hell_Copter
אהה שכחתי להגיד שכעמדנו בקופה בסינמה סיטי פתאום אני קולט את גל
TTMan
מאחוריי...
הבנזונה הזה הזמין בויזה כרטיסים למת לצעוק...
בקטנה... אני לא מצטער שהלכתי לקיל ביל :D

TinkerbeL
ראיתי אתמול מת לצעוק

סרט טוב! לא כמו ה1 אבל עדיין טוב
מומלץ..........
DjChook
Out of time

התחלה צולעת אבל מתפתח לסרט מתח טוב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 
Privacy Statement