|
המלצת סרטים (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אם היית עובר על העמודים פה דותן הייתה מגלה שאמרתי שאסור לראות את
BRING IT ON AGAIN
גם אני אהבתי את גריינד
ובקשר למסור הזה
נבדוק אותו ;) |
|
|
| KosmiK-G8 |
מישהו כבר ראה את קולד מאונטיין.???
אני מת לדעת איך זה...
ועוד שאלה
הסרט של בראד פיט - טרויה
מישהו יודע מתי הוא אמור לצאת..??? |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
מישהו כבר ראה את קולד מאונטיין.???
אני מת לדעת איך זה...
ועוד שאלה
הסרט של בראד פיט - טרויה
מישהו יודע מתי הוא אמור לצאת..??? |
חבר שלי ראה את הר קר ואמר שזה סרט לדייטים.. לא יותר.
והסרט של בראט פיט אמור לקראת אמצע - סוף החודש אם אני לא טועה
אבל עזוב אותך טרויה ב-12 יוצא הסרט של בן אפלק
צ'ק פתוח
נראה סרט בסט |
|
|
| Hell_Copter |
יש לי סרטים חינם מענק הוידאו אז לקחתי את
bourne identity
נראה איך זה....
ומישהו יודע מתי יוצא כבר קיל ביל 2? |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יש לי סרטים חינם מענק הוידאו אז לקחתי את
bourne identity
נראה איך זה....
ומישהו יודע מתי יוצא כבר קיל ביל 2? |
בחצי שנה הקרובה לא זוכר תאריך מדויק |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
בחצי שנה הקרובה לא זוכר תאריך מדויק |
לא כזה עוזר לי...
אז דובר על פברואר ככה שזה יצא...
אני מת לראות את זה כבר |
|
|
| DjChook |
דחו אותו לאפריל
ראיתי את הסרט של ליזי מקגוויר... יש קטעים ממש מצחיקים
בעיקרון סרט דיסני מטומטם |
|
|
| Sniper |
לא רציתי לפתוח טרד חדש אז זה הטרד הכי קשור אני חושב
בכל אופן יש לי בעיה בכל הסרטים החדשים שאני מוריד
העוצמת שמע של הסאונד עצמו ממש ממש נמוכה.. ולעמת זאת בסרטים ישנים הסאונד סבבה וכמו שצריך להיות.
למישהו יש מושג מה זה יכול להיות?!@#$?!@#$ |
|
|
| yahel222 |
| איך אני מחכה לקיל ביל 2 |
|
|
| DjChook |
תתקין את
ffdshow
מחדש
שם יש את המקודד של ה
AC3
שאתה צריך להגדיר לעבוד עם הרמקולים שלך |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DjChook
תתקין את
ffdshow
מחדש
שם יש את המקודד של ה
AC3
שאתה צריך להגדיר לעבוד עם הרמקולים שלך |
תודה, אני יבדוק את זה שיהיה לי קצת זמן |
|
|
| yonih |
רק אתמול ראיתי את הסרט
GRIND
דיי אהבתי אותו, נותן ציון 8/10
אהבתי מאוד את
THIRTEEN
אבל התבאסתי מהסיבה שחשבתי שיהיו שם לפחות כמה קטעים שהם עושות משהו עם עצמם.
סאמורי האחרון הוא סרט דיי כבד אבל טוב.
גוטיקה היה באמת סרט מעצבן ביותר כי היו העתקות מהסרט "צלצול" אז זה הרס לי את הצלצול כי אני דירגתי את הצלצול 10/10 סרט ענק....... |
|
|
|
|