|
המלצת סרטים (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
הקונספט של הסרט מאוד מגניב והייתי ממליץ לך לראות אותו שוב כדי להינות ממנו לאחר הצפייה הראשונה. |
הסרט מזכיר במבנה את ממנטו
אבל זה בערך הדמיון היחידי ביניהם...
כדי לאהוב באמת את הסרט צריך להתעמק בו
להכנס אליו פילוסופית
ואני אוהב סרטים כאלה...
מלהולנד דרייב הוא אחד הסרטים הבולטים בתחום ה"חשיבה לאחר צפיה" ישבתי שעות וחשבתי על הסברים לסרט...
ועוד סרט תותח שראיתי
דוני דארקו
סרט ממש פצצתי משום מה לא הרבה מכירים אותו וזה באמת סרט עם סוף מדהים שמותיר אותך שעות אחרי זה עם רעיונות בראש |
|
|
| markfeldman |
| "בלתי הפיך" לא כ"כ נוגע בפילוסופיות אלא יותר ביצרים הבסיסיים של האדם ועל החיים הקיצוניים שלנו שגורמים לנזקים בלתי הפיכים ומכאן שם הסרט (לדעתי) |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
"בלתי הפיך" לא כ"כ נוגע בפילוסופיות אלא יותר ביצרים הבסיסיים של האדם ועל החיים הקיצוניים שלנו שגורמים לנזקים בלתי הפיכים ומכאן שם הסרט (לדעתי) |
זאץ דרך אחת לפרש...
אבל אם אתה מפרש ככה קשה להגיד שהאונס נוצר ממש בגלל חיים קיצוניים אולי בעקיף אבל לא באופן ישיר
הסרט כמו שאני רואה את זה מתאר מצב שהוא כמו שם הסרט בלתי הפיך
על ידי מיקום האונס במרכז הסרט הוא מצליח בצורה יעילה מאוד להראות איך נראים חיים נורמליים לפני ואחרי מצב שכזה
אני חושב שיש בסרט הרבה ניגודים
והרבה קונפליקטים שהם לאו דווקא גלויים לנו על המסך אלא הם יותר נסתרים...
כמו כן הסרט בסופו של דבר מראה לנו דרך התמודדות קיצונית עם מצב קיצוני
כשהקונטרסט שכאילו מובא במהלך כל הסרט לדרך ההתמודדות הקיצונית הזאת מתגלה כקיצוני שרק עטה על עצמו כל הזמן מסיכה של לא קיצוני...
זה יהיה כבר גלישה לפרטי הסרט לפרט מפה..
:) |
|
|
| markfeldman |
אח שלי אתה אומר בדיוק מה שטענתי.
הבמאי רצה להדגיש את כל עניין הקיצוניות בחיינו (לדוגמא: האישה לפני ואחרי האונס). |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אח שלי אתה אומר בדיוק מה שטענתי.
הבמאי רצה להדגיש את כל עניין הקיצוניות בחיינו (לדוגמא: האישה לפני ואחרי האונס). |
אני מסכים עם זה...
הסתייגתי רק מהמשפט
"החיים הקיצוניים שלנו שגורמים לנזקים בלתי הפיכים"
שזה לא הכי מדויק לדעתי..
הקיצוניות באה לידי ביטוי בעיקר בחלק הראשון של הסרט (זה שאחרי האונס) בחלק השני של הסרט (זה שלפני האונס) אתה רואה אולי צדדים קיצוניים אבל כאלה שפלוס מינוס יש בכל בן אדם שני אפשר להגיד שבחרו שלושה אנשים די ממוצעים די שגרתיים והראו שברגע שקורה להם משהו קיצוני הם לא מהססים להפוך את חייהם לכאלה...הם לא מנסים כל כך לשמור על השגרה...
ובזה אני מסכים איתך במאה אחוז
ולגבי האשה לפני ואחרי האונס דוגמא גרועה אחי...
האשה לא מופיעה כלל אחרי האונס...
אתה לא מקבל השוואה שלה לאיך היא היתה לפני ואיך היא אחרי חוץ מאולי הבנת מצבה הפיזי מחבריה...
תיאור שטחי ביותר לשינוי שחל בה |
|
|
| markfeldman |
הדמויות נעשות קיצוניות בגלל שבסופו של דבר אנחנו ייצורים קיצוניים בבסיסינו (עפ"י פרויד).
ולגבי האישה.. צודק, באמת לא רואים אותה לאחר האונס אבל ניתן רק לתאר מה עבר עליה... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
הדמויות נעשות קיצוניות בגלל שבסופו של דבר אנחנו ייצורים קיצוניים בבסיסינו (עפ"י פרויד).
ולגבי האישה.. צודק, באמת לא רואים אותה לאחר האונס אבל ניתן רק לתאר מה עבר עליה... |
וואלה...
אולי זה במתכוון... יעני מסר של הבמאי שהחיים הפיזיים יכולים להמשך אבל מבחינת החיים היפים שהוא תיאר והיא היתה הדמות המרכזית בחיים היפים ההם... היא כבר לא יכולה לחיות כמו כל אחד...
זה כאילו אחרי האונס היא כבר לא קיימת לכן לדעתי הוא לא הראה אותה אפילו לא בבית החולים.... |
|
|
| YoraY |
ראיתי היום "מכתוב" בערוץ 4
יחסית לישראלי זה בן בן זונה
אני אישית זורם עם סרטים אז אני אוהב הכל
אבל דוגרי בשבילי כל דבר שמופיעה בו איילת זורר (יפה בטירוף!@$) זה פצצה
:D |
|
|
| KrazyDJs |
בשעה טובה ראיתי אתמול את קיל ביל
איזה סרט פצצצההההה :p |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | בשעה טובה ראיתי אתמול את קיל ביל |
סוף סוף...
אחלה סרט שבעולם, אני כבר מת לראות את השני ! |
|
|
| YoraY |
אמממ
ראיתי תסרט
RADIO
דרמה יפה למי שאוהב - על איזה אחד עם פיגור שמשתלב בחברה רגילה
וראיתי היום "בית המתים" חחח סרט דפוק שמבוסס על רעיון המשחק המצליח מי שמכיר.. עם עלילה שונה |
|
|
| markfeldman |
רדיו בהחלט סרט ענקי ! ! ! ! ! !
קובה גודינג ג'וניור לדעתי צריך לקבל אוסקר על המשחק המדהיםםם שלו !
ואד האריס פשוט מוכיח שיש לו יכולות מעולות של שחקן מהשורה המובילה ! |
|
|
|
|