|
המלצת סרטים (pg. 52)
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Sniper
לא שמתי לב אם המליצו כבר.
דיסני ופיקסר עשו את זה שוב!!!
אחד סרטי האנימציה היותר מצחיקים שראיתי
מומלץ בחום!!
|
סרט ליגה!!.. אליפותתתתת
=) |
|
|
| DJ Alex E. |
מישהו ראה אושן 12?
שמעתי מחברים שלי שזה הסרט הכי גרוע בעולם
הם אמרו לי הם יצאו באמצע הסרט מרוב שהוא שיעמם להם את התחת |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Rising
אלעד איך נופל עלייך לראות את הסרט הזה.. |
דווקא אני אהבתי
:p
זה באמת לא סרט כזה שאתה יוצא ממנו ואומר - ואו
אבל הוא כיף, לפעמים מצחיק, ועשוי יפה
כל מקרה יש לי חולשה לסרטים מצוירים,
נראה לי אין הרבה אנשים בגילי בארץ שמכורים לדרגון בול בערוץ הילדים
:p |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by Flotser
כל מקרה יש לי חולשה לסרטים מצוירים,
נראה לי אין הרבה אנשים בגילי בארץ שמכורים לדרגון בול בערוץ הילדים
|
אני מכור חח... למרות שכבר מזמן ראיתי את כל הפרקים, יש לי הרבה מאוד על המחשב ועל דיסקים.
שמע אבל מיכאל אחי, אם יש לך ייס, אני ממש ממש ממליץ לך לראות סדרה שוקראים לה" המסע של קינו" משהו מטורף אחי...
זה מנגה, זתומרת סדרה מצויירת יפנית, אבל עם משמעות עמוקה...משהו
פסיכולוגי פילוסופי מוזר כזה, יש משמעויות נסתרום רבות שגורמות לך לחשוב...
edit**
זה משודר
yes anime
שכחתי לציין |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אני מכור חח... למרות שכבר מזמן ראיתי את כל הפרקים, יש לי הרבה מאוד על המחשב ועל דיסקים.
שמע אבל מיכאל אחי, אם יש לך ייס, אני ממש ממש ממליץ לך לראות סדרה שוקראים לה" המסע של קינו" משהו מטורף אחי...
זה מנגה, זתומרת סדרה מצויירת יפנית, אבל עם משמעות עמוקה...משהו
פסיכולוגי פילוסופי מוזר כזה, יש משמעויות נסתרום רבות שגורמות לך לחשוב...
edit**
זה משודר
yes anime
שכחתי לציין |
HOT
כל מה שמבאס
:crazy: |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
ההפסד כולו שלך אחי...כמה שאני מכור לדרגון בול זי והכל
זה לא משתווה לסדרה הזאת, משהו מטורף...זה עמוק לגמרי אשכרה גורם לך לחשוב.
הסדרה המצויירת הכי טובה שראיתי... |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
ההפסד כולו שלך אחי...כמה שאני מכור לדרגון בול זי והכל
זה לא משתווה לסדרה הזאת, משהו מטורף...זה עמוק לגמרי אשכרה גורם לך לחשוב.
הסדרה המצויירת הכי טובה שראיתי... |
בשבילי זה המומינים
(שיא הרצינות)
:p |
|
|
| ROBERTO |
| מאייטי מקס שולט :D |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Rising
אלעד איך נופל עלייך לראות את הסרט הזה.. |
תסביר את עצמך איש...
אושן 12
אמרו לי ממש סרט מבוזבז |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אושן 12
אמרו לי ממש סרט מבוזבז |
דווקא הראשון היה חביב. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
ראינו חצי ממנו אצל חבר שלי לפני כמה זמן..
באמא אחד הסרטים המשעממים לדעתי..
התחלנו לזרוק לו פופקורן על המסך מרוב שיעמום..שיחליף כבר את הסרט... |
זורקים פופקורן על אנשים כפרה לא על המסך :D
וואלה איזה שנה לא הייתי בסרט עם חברים
ישך חברה לך איתה עזוב חברים ;) |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
זורקים פופקורן על אנשים כפרה לא על המסך :D
וואלה איזה שנה לא הייתי בסרט עם חברים
ישך חברה לך איתה עזוב חברים ;) |
אין חברה...:wtf:
ומה לעשות, יושבים אצל חבר בבית, על איזה אנשים אפשר לזרוק ? |
|
|
|
|