|
המלצת סרטים (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
האמת עלה לי 450 ש"ח היו גם באיזה 2000 ש"ח
אבל מה אני צריך כזה דבר?? שלי מספיק טוב שאפשר לשדרג אם יש מקודדים חדשים
וקורא כתוביות משהו בסט
קניתי במחסני חשמל, שלם וקח |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Sniper
האמת עלה לי 450 ש"ח היו גם באיזה 2000 ש"ח
אבל מה אני צריך כזה דבר?? שלי מספיק טוב שאפשר לשדרג אם יש מקודדים חדשים
וקורא כתוביות משהו בסט
קניתי במחסני חשמל, שלם וקח |
בואנה אח שלי זה פצצות
לא יודע מה איתך אבל הייתי משדרג גם את האי די אס אל למהירות 2 מגה והייתי מוריד סרטים בקצב משוגע |
|
|
| Sniper |
חופשי אחי עשיתי את זה אבל
אין לי כבר מקום על המחשב
ואני חייב לקנות דיסקים לצריכה
כבר נגמר לי
....:\ |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Sniper
חופשי אחי עשיתי את זה אבל
אין לי כבר מקום על המחשב
ואני חייב לקנות דיסקים לצריכה
כבר נגמר לי
....:\ |
אז תקנה יא עצלן!!
:)
אלעד אני בבסיס שבוע הבא אולי כבר תפסיק להיות עייף כל הזמן ותזמין אותי אליך לאיזה כוס קפה במשרד? |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Sniper
חופשי אחי עשיתי את זה אבל
אין לי כבר מקום על המחשב
ואני חייב לקנות דיסקים לצריכה
כבר נגמר לי
....:\ |
איפה קנית את הדי וי די? |
|
|
| Sniper |
קניתי במחסני חשמל, שלם וקח.
אילן אחי, לשם שינוי אל תיהיה זרזרן ותבוא!!! כל הזמן אתה אומר אני יקפוץ וזה.. אני מחכה ואתה לא בא..
תבוא בערב נניח ביום שני |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Sniper
האמת עלה לי 450 ש"ח היו גם באיזה 2000 ש"ח
אבל מה אני צריך כזה דבר?? שלי מספיק טוב שאפשר לשדרג אם יש מקודדים חדשים
וקורא כתוביות משהו בסט
קניתי במחסני חשמל, שלם וקח |
וניסית לראות כבר?, רואים באיכות טובה?
עוד משהו..... של איזה חברה קנית? |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Sniper
קניתי במחסני חשמל, שלם וקח.
אילן אחי, לשם שינוי אל תיהיה זרזרן ותבוא!!! כל הזמן אתה אומר אני יקפוץ וזה.. אני מחכה ואתה לא בא..
תבוא בערב נניח ביום שני |
אין בעיה יוהן חילן על טריפים
אני יבוא |
|
|
| princess cc |
| טוף לא קראתי הכל אז אנ'לא יודעת אם הזכרתם את הסרט הזה, אז למרות שהוא כבר די ישן לדעתי"רקוויאם לחלום" זה הסרט, אחד הטובים ביותר שנעשו עד היום, ראיתי אותו אולי 8 פעמים וכל פעם הוא מרגש אותי מחדש, אז לכל מי שעוד לא ראה יאללה להוריד |
|
|
| Sniper |
יובל כן ראיתי אתמול את שודדי הקריבים והיום את רומאו חייב למות
אני חייב לציין שאין הבדל של איכות בן Divx
לדי וי די רגיל
במיוחד שגם הסרט היה מקודד ב
ac3
אז שמעתי בסראונד כמו כל דבר
אין אין זה דבר מושלם!!!
הוא של
ITT
אילן, תבוא תבוא!!!:) תן לי צלצול לפני שאתה בא |
|
|
| Flotser |
למרות השם הגרוע שבחרו לסרט
Hellboy
זה ממש אחלה של סרט
:wtf: |
|
|
| black mammmba |
| quote: | Originally posted by Flotser
למרות השם הגרוע שבחרו לסרט
Hellboy
זה ממש אחלה של סרט
:wtf: |
לדעתי בדיוק הפוך
אבל על טעם והריח:confused: |
|
|
|
|