|
המלצת סרטים (pg. 85)
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח זה סרט לא פחות מגעיל
שיראה תסרט הזה הוא מתעלף |
|
|
| sh33p |
The Weather Man

וואוווווווו איזה סרט מצוין
סיפור נהדר וניקולס קייג' במחשק מדהים כמו תמיד |
|
|
| gErver |
ראיתי אתמול את אפקט הפרפר בפעם החמישית בערך..
אחד הסרטים היותר..:crazy:
והמלצה קטנה על בקרוב..
V for vendetta
כמעט בטוח שרושמים את השם ככה,
מבית היוצר של המטריקס.. עם השחקנית הישראלית
שהשם שלה לא עולה לי כרגע בראש.. דומה לשינייד אוקונור |
|
|
| Rising |
| "כח הכסף" סרט ממש טוב!! אהבתי :tongue2 |
|
|
| KrazyDJs |
פנו את כל התוכניות ל 4.4
ICE AGE 2
בארץץץץץץץץץץץ
ליגההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה |
|
|
| m0sh |
הראשון היה די חלש לטעמי...
| quote: | Originally posted by gErver
והמלצה קטנה על בקרוב..
V for vendetta
כמעט בטוח שרושמים את השם ככה,
מבית היוצר של המטריקס.. עם השחקנית הישראלית
שהשם שלה לא עולה לי כרגע בראש.. דומה לשינייד אוקונור |
נטלי פורטמן...וזה נראה לי מעניין
אני מקווה שזה יגיע לקולנוע ואני אלך בלי לדעת על זה כלום...
תאמינו לי זה הכי טוב |
|
|
| gErver |
| quote: | Originally posted by m0sh
נטלי פורטמן...וזה נראה לי מעניין
אני מקווה שזה יגיע לקולנוע ואני אלך בלי לדעת על זה כלום...
תאמינו לי זה הכי טוב
|
נטלי פורטמן, זה השם שחיפשתי
קצת מכוערת אבל לא נורא..
ותכלס עדיף ללכת לקולנוע ולא לדעת כלום לפני. |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by m0sh
הראשון היה די חלש לטעמי...
נטלי פורטמן...וזה נראה לי מעניין
אני מקווה שזה יגיע לקולנוע ואני אלך בלי לדעת על זה כלום...
תאמינו לי זה הכי טוב |
מסכים איתך ! אלא אם כן לסרט קוראים העולם החדש
והוא נראה כמו סרט מלחמה, ובסוף הוא סרט אילם על נופים |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by gErver
נטלי פורטמן, זה השם שחיפשתי
קצת מכוערת אבל לא נורא..
ותכלס עדיף ללכת לקולנוע ולא לדעת כלום לפני. |
היא מדהימה!
:mad: |
|
|
| gErver |
| quote: | Originally posted by m0sh
היא מדהימה!
:mad:
|
טוב נו.. היא בסדר
:p
קצת מזכירה לי איזה חבר שלי לפני שהוא התגייס.. |
|
|
| Shahar |
מה נסגר למה בזמן האחרון איך מותחנים או סרטי אימה?
מישו מכיר איזה מותחן חדש? |
|
|
| YoraY |
חברה ראיתי תסרט גול
GOAL
ומאד נהנתי
הבנתי שזו טרילוגיה... נראה מה הם מבשלים לנו החלק הראשון היה טוב |
|
|
|
|