|
המלצת סרטים (pg. 74)
|
View this Thread in Original format
| zhrje |
Unleashed..
סרט דרמה-פעולה עם ג'ט לי.. אחד הסרטים היותר טובים שיצא לי לראות |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by zhrje
Unleashed..
סרט דרמה-פעולה עם ג'ט לי.. אחד הסרטים היותר טובים שיצא לי לראות |
בוא נגזים |
|
|
| zhrje |
| quote: | Originally posted by DjChook
בוא נגזים |
באמת שאני לא |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
בוא נגזים |
חח כן אה
"עומד לזכות ב 20 אוסקרים" |
|
|
| DjChook |
חוץ מהסצנה בפתיחה הסרט לא משהו בכלל
נשיקת הדרקון היה הרבה הרבה יותר טוב |
|
|
| m0sh |
דווקא
danny the dog
היה סרט טוב
הסצנות קרב היו שם מטורפות
והכי משכנעות שראיתי בחיים
נשיקת הדרקון זה סרט אחר בכלל
לוק בסון עשה משהו שמזכיר קצת את לאון אבל זה הרבה יותר וולגרי ומטורף
לדעתי הסרט שיקח אוסקר הוא סינדרה מן
סרט מצויין
אבל אני אישית הייתי נותן את הפרס לעיר החטאים שהוא יחודי ומדהים גם |
|
|
| Hell_Copter |
ראיתי שלשום בתול בן 40... דווקא סרט חמוד כזה
הזוי לאללה ויש הרבה קטעים מצחיקים |
|
|
| Sm0keMachine |
ניצלתי את יום כיפור הזה להתעדכן בכמה סרטים שפיספסתי..
ראיתי את:
קאזינו - סרט חזק וארוך (3 שעות!) של סקורסזה.. עם רוברט דנירו ושרון סטון... אחד הסרטים הטובים בסגנון מאפיה וכאלה.. הרבה יותר טוב מ"החברה הטובים" מי שראה
טראפיק - סרט שזכה בהרבה אוסקרים לפני כמה שנים... סה"כ סרט כבד, היה משחק טוב אבל לא הייתי ממליץ לראות..
רובוטס - סרט מצויר חמוד.. לא יותר מזה...פחות מצחיק משרק ותפוס את הכריש... |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
ניצלתי את יום כיפור הזה להתעדכן בכמה סרטים שפיספסתי..
ראיתי את:
קאזינו - סרט חזק וארוך (3 שעות!) של סקורסזה.. עם רוברט דנירו ושרון סטון... אחד הסרטים הטובים בסגנון מאפיה וכאלה.. הרבה יותר טוב מ"החברה הטובים" מי שראה
טראפיק - סרט שזכה בהרבה אוסקרים לפני כמה שנים... סה"כ סרט כבד, היה משחק טוב אבל לא הייתי ממליץ לראות..
רובוטס - סרט מצויר חמוד.. לא יותר מזה...פחות מצחיק משרק ותפוס את הכריש... |
אני רואה שהסתדרת בסוף בקטע של סרטים :)
רק דבק אחד - איך לא אהבת את הטראפיק? אני ראיתי אותו כמה פעמים וכל פעם נהינתי מחדש... סרט מאוד מאוד מציאותי |
|
|
| Segev |
יצא לי לראות עיר החטאים סרט טוב אבל לא ממש הבנתי את הקטע בסרט
סבבה אז רצחנו נקמנו הצלנו איפה הנקודה יכול להיות שאני כל כך דביל ולא הבנתי?! :D |
|
|
| YoraY |
ROBOTS!
סרט סטייל תפוס את הכריש מבחינת סיגנון
גרפיקה לא צריך לומר באמת רמה עולמית
קטעים מדהימים שמוציאים עיניים
סרט כזה ללראות עם מישהי\משפחה
לא כדאי לפספס... גם מצחיק והכל סבבה לגמרי |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YoraY
ROBOTS!
סרט סטייל תפוס את הכריש מבחינת סיגנון
גרפיקה לא צריך לומר באמת רמה עולמית
קטעים מדהימים שמוציאים עיניים
סרט כזה ללראות עם מישהי\משפחה
לא כדאי לפספס... גם מצחיק והכל סבבה לגמרי |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איך אני אוהב את ההמלצות שך
"סרט סטייל תפוס תכריש"
תמשיך להמליץ לנו :D
בזמן האחרון בנות מפסיקות לאהוב סרטי אימה
ידידה שלי לא מסכימה לבוא לראות קנדימן כי היא לא תרדם בלילה
בסוף חירטטתי אותה שנראה סתם קומדיה והיא ראתה תהתחלה וברחה לחדר שלי חחחחחחחחח
זרוק לנו סרטים טובים שלא יפחידו לי בנות אבל גם לא ישעממו אותי אחושרמוטה
אני שונא את כל הסרטי משפחה האלה אני חייב אקשן |
|
|
|
|