|
המלצת סרטים (pg. 84)
|
View this Thread in Original format
| bekol ram |
יצא לי לראות היום תסרט
what the bleep do we know ?
סרט שמשלב פיזיקת קוואנטים ורוחניות,
מוסבר שם על הכוח של המחשבה, תודעה,
ומהי בעצם המציאות
מעניין,
למרות שזה רק פיפס קטן של היכולת האנושית שלנו
בסגנון של
liquid crystal vision
למי שיצא לראות
ד"א בליקוויד קריסטל ויזין
מדובר יותר על מוסיקת טראנס ותודעה
רא'גה ראם (חצי שפונגל) מופיע בו
ביחד עם עוד אמני טראנס ואמנים ספיריטואלים אחרים
פס קול חזק |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Shahar
עזוב אני אוהב סרטי אקשן ואימה |
תראה את איילנד
אחלה סרט אקשן עתידני
ומשחקת שם סקרלט ג'ונסון שהיא כוסית-על :gsmile: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
תראה את איילנד
אחלה סרט אקשן עתידני
ומשחקת שם סקרלט ג'ונסון שהיא כוסית-על :gsmile: |
ראיתי ציידי המחשבות
אחד היפים |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Shahar
ראיתי ציידי המחשבות
אחד היפים |
זו התגובה ה1000 בטרד.... מזל טוב :) |
|
|
| SiLvErSkY |
אפוקליפסה עכשיו
חזק. |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by SiLvErSkY
אפוקליפסה עכשיו
חזק. | ]
הסרט הכי הזוי שראיתי בחיים שלי |
|
|
| sh33p |
אם כבר הקפיצו את האשכול הזה
אז ברצוני להמליץ על הסרט
הגנן המסור
סיפור מאוד מרגש! מומלץ! |
|
|
| YoraY |
לדפוק חתונה
הייתי אומר שזה הגירסה האמריקאית לאסקימו לימון :)
חבל לפספס סרט כזה.. מצחיק מקורי מפתיע ועם שחקנית כל כך יפה שבא לכם להכנס לשוק של שעה רק מלהסתכל עליה |
|
|
| DjChook |
מסכים , אחלה סרט
עוד כמה סרטים שראיתי לאחרונה ואהבתי:
ארבעת המופלאים, הרבה יותר טוב ממה שציפיתי. כמו פארודיה כזאתי אפילו
3 בפארק
באנגלית זה נשמע הרבה יותר טוב
wicker park
סרט קיצ'י קצת אבל עם טוויסטים ומאד מומלץ לטעמי |
|
|
| KrazyDJs |
4 brothers
סרט אקשן נחמד כזה, על ארבעה אחים (מאומצים), שאימם נרצחה והם קבעו לעצמם מטרה למצוא את הרוצח...סרט טוב, למרות התיאור הגרוע שלי :)
Lord Of War
סרט חזק. פשוט ככה. ניקולס קייג' במשחק נהדר לדעתי, אהבתי את הסרט למרות שיכלו לקצר אותו טיפה...נחמד ולעניין עם כמה קטעים מצחיקים אפילו..
MindHunters
לא דיברו על הסרט הזה יותר מידי, הוא מ 2004 אם אני זוכר נכון ויצא בארץ רק באמצע 2005 בקולנוע, לא שמעתי בכלל דיבור עליו אבל זה סרט מעולה על 8 (אני חושב) פרופילרים (אנשים שיוצרים פרופיל לרוצחים סדרתיים) שמובאים לסוג של אי בודד, ומוטלת עליהם משימה למצוא רוצח בדיוני...בסופו של דבר מן הסתם הרצוח לא בדיוני, ולאט לאט האנשים מתמעטים..טוב אני לא אגלה, אבל סרט טוב :)
Serenity
כמה רעש עשו מהסרט הזה. וזה אחד הנפילות הגדולות שיצא לי לראות אני חושב...
קחו את זה כאזהרה יותר מאשר המלצה...אני לפעמים אוהב סרטי מד"ב, אבל מבחינתי זה היה על הפנים...
The Legend Of Zorro
ההמשך לזורו, סרט צפוי, די חמוד למען האמת..
לראות בבית בכיף עם פופקורן ונס קפה..
Wallace & Gromit : The Curse Of The Were-Rabbit
סרט אנימציה (לא מחשב) די חביב..
כמה קטעים שגרמו לי לצחוק בקול רם, אני אוהב חלק מההומור שם..
חוץ מזה לא משו יוצא דופן, אבל נחמד לגוון לפעמים עם סרטים כאלו..
Stealth
The Man
חבל לי להרחיב עליהם, פשוט לא לדעתי... |
|
|
| YoraY |
The.Descent
טוב תקשיבו אני כבר 10 דקות אחרי הסרט ועדייןאני בשוק והעיניים שלי דומעות
לא.. זה לא סרט מרגש זה סרט שפשוט דופק תמח, מתח אימה בדיוני טרגדי מטורף.....
אי אפשר לתאר את הדבר הזה..... אולי במילים "חירפן אותי וחירפן אותי פי 3
מאשר המסור" אוקי? כדי שתבינו במה מדובר...
אם תראו תסרט הזה לבד תבינו.. אם תראו אותו עם חברה סתם ככה לא תקבלו את החוויה האמיתית
הסרט הזה צריך לקבל פרס ובאמת....... אין מה להסס זה סרט מאד חזק חובה לראות. אני אישית לא האמנתי שסרט יוכל להכות בי כל כך חזק... |
|
|
| DjChook |
| חבר שלי אתמול ראה המסור (אחד) ובאמצע הסרט לא יכל יותר וקם לשירותים להקיא :) |
|
|
|
|