|
המלצת סרטים (pg. 86)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
לא יודע אם המליצו או לא אבל התרסקות סרט פשוט מצוין
הבנתי גם שהוא היה ברשימת הזוכים באוסקר האחרון
בכל מקרה אל תפספסו סרט טובבבב |
|
|
| m0sh |
הוא זכה באוסקר...לדעתי סרט חביב ולא יותר מזה...חופר קצת
יש שם סצינות אדירות אבל פה זה נגמר |
|
|
| Shahar |
| אין איזה סרט אקשן\מותחן\אימה טוב? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
אין איזה סרט אקשן\מותחן\אימה טוב? |
ולי ראית אבל סרט מתח מצוין שראיתי לא מזמן (חבר אמר לי שבאינטרנט זה היה כבר מזמן)
ציידי המחשבות
ראיתי פעמיים סרט טוב מאוד |
|
|
| KrazyDJs |
מת לצעוק 4...
מי שציפה להתאכזב, חובה עליו לפחות לראות את זה בדיוידי לדעתי..
קטעים מצחיקים, לפחות יותר טוב מ3 לדעתי...
fun with dick & jane
ג'ים קארי בקומדיית סלאפסטיק כהרגלו, לא כמו פעם אבל בהחלט סרט דיוידי לראות עם החברה, קומדיה חמודה כזאת :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ולי ראית אבל סרט מתח מצוין שראיתי לא מזמן (חבר אמר לי שבאינטרנט זה היה כבר מזמן)
ציידי המחשבות
ראיתי פעמיים סרט טוב מאוד |
mindhunters
סרט עצבני כן ..
חבל שאיזה סתום שעשה איתי תורנות סיפר לי על כל הסרט ועל הסוף שלו
ואז סיפר לי שזה סרט ולא סיפור אמיתי
חחח
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
מת לצעוק 4...
מי שציפה להתאכזב, חובה עליו לפחות לראות את זה בדיוידי לדעתי..
קטעים מצחיקים, לפחות יותר טוב מ3 לדעתי... |
ראיתי ביום שישי עם החברה
לא הפסקנו לצחוק חחחחחח סרט עצבנייי!!
אבל אין על הראשון |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
mindhunters
סרט עצבני כן ..
חבל שאיזה סתום שעשה איתי תורנות סיפר לי על כל הסרט ועל הסוף שלו
ואז סיפר לי שזה סרט ולא סיפור אמיתי
חחח
|
זה מהאנשים האלה שאתה משלם על החטא שלא ידעת לגרום לו לשתוק בזמן...
אין דבר יותר מרגיז ממישהו שמספר לך על סרט מעניין והורס לך אותו תוך כדי סיפור |
|
|
| omergunr |
| עידן הקרח 2 על הפנים לעומת הראשון... הראשון תותח השני מאכזב ברמות :( |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
זה מהאנשים האלה שאתה משלם על החטא שלא ידעת לגרום לו לשתוק בזמן...
אין דבר יותר מרגיז ממישהו שמספר לך על סרט מעניין והורס לך אותו תוך כדי סיפור |
חחחחחחח לא זה מהאנשים הסתומים שאומרים לך שמע סיפור
ואחר כך אומרים לך חבל שגיליתי לך תסוף זה יבאס לך תסרט |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
חחחחחחח לא זה מהאנשים הסתומים שאומרים לך שמע סיפור
ואחר כך אומרים לך חבל שגיליתי לך תסוף זה יבאס לך תסרט |
זה אפילו עוד יותר מעצבן!!! |
|
|
| Shahar |
מלא זמן לא המליצו פה
מינכן - אחד הסרטים הכי טובים שראיתי
סיפור יפה (חבל שזה אמיתי)והסרט עצמו מממש מותח וחובה לראות!! |
|
|
| KrazyDJs |
Lucky Number Slevin (להרוג את המזל)
סרט נהדר :)
האולם היה ריק בעיקרון..
אני וחברה שלי, ועוד 2 זוגות של מבוגרים..אני מניח שזה כי הלכנו להצגה של 7 חח..
מלא קטעים שנונים ומצחיקים כאלו, ועלילה די מסובכת וקצת מפתיעה...אקשן לפנים, ויש בו גם יהודים חח :)
בהחלט ממליץ. |
|
|
|
|