return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 [86] 87 88 89 90 91 92 
המלצת סרטים (pg. 86)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
לא יודע אם המליצו או לא אבל התרסקות סרט פשוט מצוין
הבנתי גם שהוא היה ברשימת הזוכים באוסקר האחרון
בכל מקרה אל תפספסו סרט טובבבב
m0sh
הוא זכה באוסקר...לדעתי סרט חביב ולא יותר מזה...חופר קצת
יש שם סצינות אדירות אבל פה זה נגמר
Shahar
אין איזה סרט אקשן\מותחן\אימה טוב?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
אין איזה סרט אקשן\מותחן\אימה טוב?


ולי ראית אבל סרט מתח מצוין שראיתי לא מזמן (חבר אמר לי שבאינטרנט זה היה כבר מזמן)

ציידי המחשבות

ראיתי פעמיים סרט טוב מאוד
KrazyDJs
מת לצעוק 4...
מי שציפה להתאכזב, חובה עליו לפחות לראות את זה בדיוידי לדעתי..
קטעים מצחיקים, לפחות יותר טוב מ3 לדעתי...

fun with dick & jane
ג'ים קארי בקומדיית סלאפסטיק כהרגלו, לא כמו פעם אבל בהחלט סרט דיוידי לראות עם החברה, קומדיה חמודה כזאת :)
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ולי ראית אבל סרט מתח מצוין שראיתי לא מזמן (חבר אמר לי שבאינטרנט זה היה כבר מזמן)

ציידי המחשבות

ראיתי פעמיים סרט טוב מאוד


mindhunters
סרט עצבני כן ..
חבל שאיזה סתום שעשה איתי תורנות סיפר לי על כל הסרט ועל הסוף שלו
ואז סיפר לי שזה סרט ולא סיפור אמיתי
חחח

quote:
Originally posted by KrazyDJs
מת לצעוק 4...
מי שציפה להתאכזב, חובה עליו לפחות לראות את זה בדיוידי לדעתי..
קטעים מצחיקים, לפחות יותר טוב מ3 לדעתי...


ראיתי ביום שישי עם החברה
לא הפסקנו לצחוק חחחחחח סרט עצבנייי!!
אבל אין על הראשון
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
mindhunters
סרט עצבני כן ..
חבל שאיזה סתום שעשה איתי תורנות סיפר לי על כל הסרט ועל הסוף שלו
ואז סיפר לי שזה סרט ולא סיפור אמיתי
חחח


זה מהאנשים האלה שאתה משלם על החטא שלא ידעת לגרום לו לשתוק בזמן...

אין דבר יותר מרגיז ממישהו שמספר לך על סרט מעניין והורס לך אותו תוך כדי סיפור
omergunr
עידן הקרח 2 על הפנים לעומת הראשון... הראשון תותח השני מאכזב ברמות :(
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
זה מהאנשים האלה שאתה משלם על החטא שלא ידעת לגרום לו לשתוק בזמן...

אין דבר יותר מרגיז ממישהו שמספר לך על סרט מעניין והורס לך אותו תוך כדי סיפור


חחחחחחח לא זה מהאנשים הסתומים שאומרים לך שמע סיפור
ואחר כך אומרים לך חבל שגיליתי לך תסוף זה יבאס לך תסרט
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
חחחחחחח לא זה מהאנשים הסתומים שאומרים לך שמע סיפור
ואחר כך אומרים לך חבל שגיליתי לך תסוף זה יבאס לך תסרט


זה אפילו עוד יותר מעצבן!!!

Shahar
מלא זמן לא המליצו פה
מינכן - אחד הסרטים הכי טובים שראיתי
סיפור יפה (חבל שזה אמיתי)והסרט עצמו מממש מותח וחובה לראות!!
KrazyDJs
Lucky Number Slevin (להרוג את המזל)
סרט נהדר :)
האולם היה ריק בעיקרון..
אני וחברה שלי, ועוד 2 זוגות של מבוגרים..אני מניח שזה כי הלכנו להצגה של 7 חח..

מלא קטעים שנונים ומצחיקים כאלו, ועלילה די מסובכת וקצת מפתיעה...אקשן לפנים, ויש בו גם יהודים חח :)

בהחלט ממליץ.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 [86] 87 88 89 90 91 92 
Privacy Statement