|
המלצת סרטים (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
המפתח לפחד
חרא סרט
לא ללכת לראות |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by warpedd_
המפתח לפחד
חרא סרט
לא ללכת לראות |
ראסמי זה היה ניראה ככה.. כי סרטים מפחידים כבר בקושי עושים..
ואם עושים כבר אז זה ממש לא מפחיד, זה יותר מצחיק
ממממ אני ראיתי גם את שר הטבעות בהקרנת בכורה שהיתה לא זאת עם ה9 שעות
הסרט פשוט ע-נ-ק!!!!
חזק בטירוף!! הסוף באמת קצת מרוח מהטוסיק אבל חפיף
כמה חבל שהטרילוגיה ניגמרה!!! בא לי ליבכות
חח סתאםם
מממ אני מוריד גם כמה סרטים עכשיו
Matchstick.Men.DVDScr.XviD-DVL
אמרו לי סרט סבבה, אני רוצה לראות:]
ממ
The.League.of.Extraordinary.Gentlemen.DVDSCR.XViD-DVL
שגם זה אמרו לי סרט סביר, אבל שראיתי ת'פרומו בקולנוע ממש מיזמן חשבתי שזה סבבה.
וגם אני מוריד את
Underworld.
ניראה לי סבבה סטיייל בלייד כמו שהבנתי:P |
|
|
| KrazyDJs |
Matchstick Man
נחמד כזה..
Underworld
אני מוריד עכשיו, מקווה לטוב... |
|
|
| DjChook |
100
נשמע לא משהו
אבל אני מחכה לתרגום של טוקיו, כבר יש לי את הסרט :) |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by guetag
יש למישהו תרגום ל
100.Mile.Rule.2002.LiMiTED.XviD-ALLiANCE
או ל..
אבודים בטוקיו (Lost In Translation) |
לא יהיה לזה תרגום כנראה לעולם...
אחרי הכל התרגום האמיתי היה אמור להיות אבודים בתרגום...
עכשיו לך תמצא את התרגום |
|
|
| Origin |
אנשים ......ליפני כמה שעות ראיתי את הסרט ...The.Texas.Chainsaw.Massacre
אחושרמוטה של סרט ...!!!!! אני עדיין "בסרטים" ממנו....חחחח !
אני חובב סרטי אימה ! אבל סרט כזה עוד לא ראיתי !!! זה הדבר הכי קטלני שראיתי בחיים !!!!!!!!!!!!!!!!!זה מבוסס על סיפור אמיתי שקרה בשנת בטקסס1972 שהופך את זה לעוד יותר קטלני ומענין......... אני לא מציא לבעלי לב חלש וקיבה רגישה לראות את הסרט הזה ...........ובקיצור תורידו ותהנו
:nervous: :nervous: :eyespop: :eyespop:
אני לא בטוח שהסרט הגיע לבתי קולנוע בארץ ...אבל זה לא חשוב ....אתם יכולים להוריד אותו האימיול או בקאזזה..באיכות מצוינת...זה שם הקובץ שאתם צריכים למצא
The.Texas.Chainsaw.Massacre.DVDSCR-DiAMOND.[www.LioNetwork.Net
] הינה לינק לאתר הרישמי של הסרט ....
texaschainsaw
תיכנסו לחלק של ה
EVIDENCE
אני מציא לראות את הראיות של המשטרה לפני שרואים את הסרט ! :nervous: :eyespop: |
|
|
| DjChook |
| אוקיי אני ראיתי היום את מעודדות צמודות 2... חרא סרט |
|
|
| KrazyDJs |
Underworld
סרט בן זונהההההההה
סגנון של בלייד \ בלייד 2
עם אפקטים "מטריקסיים" מידי פעם...
משו פצצההההה
שווה ! |
|
|
| DjChook |
הורדתי אותו
אבל אמרו לי שהוא יצא ב
DVD
אז אני שוקל אולי בכל זאת לחכות קצת |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
הסוף קצת נמרח...
אבל עזבו, לא יהיה ספויילר..
רוצו לראות לדעתי ! |
אחושרמוטה
בסוף באמת שעמם שכל פעם המסך נהיה כהה ובאים לקום ואז מראים לך המשך
אז התחלנו להעיף פופקורן וכוסות קולה להעביר תזמן
בטח עשו את זה בעוד 90% מהאולמות שראו את זה :) |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by Shahar
אחושרמוטה
בסוף באמת שעמם שכל פעם המסך נהיה כהה ובאים לקום ואז מראים לך המשך
אז התחלנו להעיף פופקורן וכוסות קולה להעביר תזמן
בטח עשו את זה בעוד 90% מהאולמות שראו את זה :) |
בתור אחד שעובד בקולנוע אני יכול להגיד לך שכן
:rolleyes: :rolleyes: :nervous: :nervous:
יום חמישי ראיתי את גוטיקה בטרום בכורה
לכל מי שמחכה להוריד ציפיות
הסרט פשוט חרא
:p
חרא תסריט חרא ראיון חרא עלילה
לא מפחיד בשיט:D |
|
|
| Shahar |
אבל אנשים לא מגיבים בניזונות..
פעם היינו בסרט נראה לי זה היה בפרדי נגד גייסון
וכולם במתח ולאיזה אחד בן 13 צלצל הפלאפון וזה שישב בכיסא מולו קפץ אחושרמוטה והתעצבן והביא בו פתיחה איזה קורע זה היה יא רבאקקקקק בכיתי שם מצחוק |
|
|
|
|