|
המלצת סרטים (pg. 60)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Sniper
חזרתי עכשיו מהצלצול 2,
למזלי לא שילמתי לראות את הסרט, בגלל המבצע הזה של סלקום..
קיצר סרט הכי מפגר, והמשך ממש גרוע לסרט טוב..
בקושי יש קטעים מפחדים.. בקיצר חרא סרט
לא שווה שקל, ויותר מזה - לא שווה להוריד אותו בכלל באיכות הכי גרוע שרק קיימת בכל הרשת..
-10/10
אחד הגרועים |
סראבבקק....
ועוד מחר התיכנון הוא לצאת עם מישהי לסרט הזה...
טוב, מקסימום נאשים אותה..היא בחרה את הסרט :p |
|
|
| Flotser |
אנשים תלכו לראות
עמוק במים
The Life Aquatic with Steve Zissou
אחד הסרטים הטובים ביותר שראיתי בתקופה האחרונה.
וממש בא לי לראות אותו שוב...
אבל כרגיל יש את האנשים שחושבים שזה סרט ממש מטומטם, ככה שאליאור אל תאשים אותי אם יהרס לך הדייט בגלל זה
:p |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
סראבבקק....
ועוד מחר התיכנון הוא לצאת עם מישהי לסרט הזה...
טוב, מקסימום נאשים אותה..היא בחרה את הסרט :p |
בזבוז זמן |
|
|
| DjChook |
| ראיתי את רזידנט איוול החדש, הרבה יותר טוב ממה שחשבתי |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by DjChook
ראיתי את רזידנט איוול החדש, הרבה יותר טוב ממה שחשבתי |
אותי אישית הוא איכזב...
ציפיתי להמשך טוב, וקיבלתי המשך צפוי ולא ממש מעניין..
אבל ככה או ככה, אין על רזידנט איוול הראשון :)
ואמ..
מיכאל..אל תדאג, לסרט כזה אני לא אצא לדייט :)
אלעד...מאמין לך שזה סרט גרוע, אבל זה עדיף מללכת להיטץ' או משו בסיגנון אני מניח..
ואמ...
National Treasure
אוצר לאומי, באמת שקשה לי להגיד שנהנתי...
ציפיתי לקבל באמת סרט מרתק ומעניין, אבל קיבלתי רק פה ושם חידות הגיון נחמדות כאלו...
בעיקרון לא משהו שלא ראינו כבר...
לא שווה את הצפייה בקולנוע..
6.5\10
Meet the Fockers
ההמשך לפגוש את ההורים..
סרט קומדיה עם בן סטילר ככוכב הראשי..
יש קטעים מצחיקים, יש קטעים שקצת פחות..
מי שלא ראה את הראשון - לא יבין חלקים מהסרט השני..
אבל עדיין, סרט ששווה את הצפייה למי שאוהב הומור כזה..
7\10
רק בגלל שבן סטילר שם :) |
|
|
| Sniper |
אם אתה יוצא לדייט תלך להיצ' אני ראיתי עם האקסית..
סרט ממש חמוד |
|
|
| Hell_Copter |
ראיתי הקללה לפני כמה ימים בקולנוע
וואלה עדיין לא החלטתי אם זה סרט טוב או דפוק
כי הוא הזוי כזה ולא ברור...
אבל נראה בסך הכל סרט סבבה |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אותי אישית הוא איכזב...
ציפיתי להמשך טוב, וקיבלתי המשך צפוי ולא ממש מעניין..
אבל ככה או ככה, אין על רזידנט איוול הראשון |
סרט לא רע בכלל.
בהשוואה לסרט הראשון הוא אפילו סופר איכותי ! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
חזרתי עכשיו מהצלצול 2,
למזלי לא שילמתי לראות את הסרט, בגלל המבצע הזה של סלקום..
קיצר סרט הכי מפגר, והמשך ממש גרוע לסרט טוב..
בקושי יש קטעים מפחדים.. בקיצר חרא סרט
לא שווה שקל, ויותר מזה - לא שווה להוריד אותו בכלל באיכות הכי גרוע שרק קיימת בכל הרשת..
-10/10
אחד הגרועים |
בניגוד אליך אני דווקא ממש אהבתי את הסרט הזה :)
אני חושב שהוא מוזר קצת אבל חוץ מזה שהילד יצור מהתחת זה באמת סרט אחלה
חבל שאתה לא מסוגל להתחבר לכל האווירה של הסרט...
אני הייתי מאוד מבסוט עליו!! :D |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בניגוד אליך אני דווקא ממש אהבתי את הסרט הזה :)
אני חושב שהוא מוזר קצת אבל חוץ מזה שהילד יצור מהתחת זה באמת סרט אחלה
חבל שאתה לא מסוגל להתחבר לכל האווירה של הסרט...
אני הייתי מאוד מבסוט עליו!! :D |
בסוף הלכתי לצילצול יום שישי..
אותי הסרט הפחיד ברובו...
אבל ככה או ככה אני כמעט תמיד מפחד בסרטים מהסוג הזה..
בכל מקרה העלילה באמת הזויה, וכמו שאלעד אמר פשוט לקחו חלקים מהסרט הקודם וטחנו להם ת'צורה...
אבל בהחלט סרט נחמד :)
אה כן, אני מוכרח לציין שנפלתי באותו יום על אולם מלא אנשים מפגרים..
דבר ראשון האולם עצמו, אחרי ההפסקה - הייתה תקלת וידאו ב5 דקות ראשונות, ולא ראינו כלום.
אמרנו חפיף על זה, כי גם ככה הם החזירו אחורה..
אבל היו שורה מאחורי כמה בנות מטומטמות אש, שלא סתמו ת'פה לרגע..
נראה לי שצריך להוסיף אותם ל'תרד של "אנשים שצריכים לפוצץ"... |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אמרנו חפיף על זה, כי גם ככה הם החזירו אחורה..
אבל היו שורה מאחורי כמה בנות מטומטמות אש, שלא סתמו ת'פה לרגע..
נראה לי שצריך להוסיף אותם ל'תרד של "אנשים שצריכים לפוצץ"... |
בבקשה |
|
|
|
|