|
המלצת סרטים (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
מישהו ראה פה את
Thirteen
ממש לא מה שציפיתי.. סרט דרמה דיי כבד
עם קטעים נורא קשים
אבל בגדול סרט טוב עם כוסיות :)
פשוט אני מסרב להאמין שיש בחורות בגיל 13 שעוברות את זה |
|
|
| KrazyDJs |
אני ראיתי..סרט חביב..:rolleyes:
ו
Lost In Translation
סרט נחמד לאללה..
my boss daughter
עזבו, אל תורידו אפילו :\ |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
ו
Lost In Translation
סרט נחמד לאללה..
|
נכון :tongue2 |
|
|
| DjChook |
"לא יודעים לתרגם ולכן נסעו לטוקיו ואיבדו את עצמם שם"
הורדתי
אבל עוד לא ראיתי
לא יודע, לא בא לי על סרט כזה
הבת של הבוס שלי באמת גרוע
אבל קומדית טעויות מצחיקה. מי שאוהב את הסגנון
והיא כוסית
והשניה גם פצצה |
|
|
| ADiSH |
אל תשכח גם את אשטון שהוא כזה חתיך כאילו וואו..
:p |
|
|
| MasterP |
ראיתי אתמול טיים ליין...
סרט תמוה לגמרי.
באופן כללי סרט חמוד, יש אפקטים עלילה סבבה.
אבל הרבה דברים בסרט מאוד לא קשורים לכלום
סה"כ: 6/10
קיצר תראו תבינו. טוב בקטנה 17 ש"ח. |
|
|
| DjChook |
מישהו ראה אולי את
PARTY MONSTER
OUT OF ORDER
? |
|
|
| KrazyDJs |
party monster
סיימתי להוריד הבוקר
היום בערב אני אראה...
EDIT
out of order ?
זה הסרט עם דנזל וושינגטון ?
שהוא איזה צ'יף במשטרה ?
אם כן ראיתי, לא משהו מיוחד |
|
|
| DjChook |
לסרט של דנזל וושינגטון קוראים OUT OF TIME
זה משהו אחר
ותודיע לי איך המונסטר |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by DjChook
לסרט של דנזל וושינגטון קוראים OUT OF TIME
זה משהו אחר
ותודיע לי איך המונסטר |
וואלה צודק בנוגע ל Out of time
ופרטי מונסטר..זוועה לדעתי :\
קצת מצחיק וזה..
אבל לא הצלחתי לסיים לראות הכל..
זה סרט הומואי כזה
ffs
ממש ממש בעעעעע
לא הסוג שאני אוהב...
למי שאין זין לבזבז זמן ולראות שטויות שלא יראה :\ |
|
|
| DjChook |
שונא סרטים כאלה ררר
טוב ננסה לראות אותו עוד איזה חודש חודשיים חחחח |
|
|
| yahel222 |
the texas chainsaw massacre
מפחידדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
וגם הכוכבת פצצת מין
ולחשוב שזה סיפור אמיתי
מזעזע
סרט פולחן
וראיתי גם GRIND
ענק !!!
2 סרטים טובים
לעומת THE JOB
שהוא מעפן
ומעודדות צמודות 2 שבכלל לא שווה דקה מהזמן שלי |
|
|
|
|