|
המלצת סרטים (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | the day after tommorow
אולי זה בגלל שראיתי את זה באיכות גרועה
אולי גם בגלל שזה בלי תרגום והיו קטעים שהיה טיפה קשה להבין..
אבל לדעתי, פשוט הגזימו עם כל הפרומואים לסרט הזה..
ממש ממש לא משו... |
חביב משהו.. |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
מה נסגר איתך בן אדם ?
חלק מסרטי המתח \ דרמה בסגנון הזה לפעמים מפחידים גם, חלק גם ממה שאני ראיתי..
מה אתה קופץ עלי... |
תרגע... :)
| quote: | Originally posted by markfeldman
מה הקשר ?
אני רואה לפחות 3 סרטים בשבוע ויש לי חיים... |
תרגע גם אתה
:)
סתם.. אז יופי לך.... לדעתי בזבוז זמן לשבת לראות סרטים כל הזמן |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
the day after tommorow
אולי זה בגלל שראיתי את זה באיכות גרועה
אולי גם בגלל שזה בלי תרגום והיו קטעים שהיה טיפה קשה להבין..
אבל לדעתי, פשוט הגזימו עם כל הפרומואים לסרט הזה..
ממש ממש לא משו... |
ביננו לא רק ביגלל שראית באיכות גרוע
סרט גרוע ביותר!! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | תרגע גם אתה
סתם.. אז יופי לך.... לדעתי בזבוז זמן לשבת לראות סרטים כל הזמן |
הכל יחסי בחיים... |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by Rising
טוב אני לא רואה הרבה סרטים...
i have a life u know :rolleyes: |
אלוהים הצביעות |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by m0sh
אלוהים הצביעות |
למה צביעות?..
יש לי חבר שכל היום רואה סרטים... ואני לא אומר שאין לו חיים..
אבל בגלל שזה לא התחום עיסוק שמעניין אותי אני חושב שאם אני אראה הרבה סרטים זה יהיה בזבוז זמן בשבילי.....
כמו שאני שומע הרבה מוזיקה ומתעסק בזה....
בשבילו זה יהיה בזבוז זמן ..כל יש לו חיים משלו..
אל תפרש דברים סתם!! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | למה צביעות?..
יש לי חבר שכל היום רואה סרטים... ואני לא אומר שאין לו חיים..
אבל בגלל שזה לא התחום עיסוק שמעניין אותי אני חושב שאם אני אראה הרבה סרטים זה יהיה בזבוז זמן בשבילי.....
כמו שאני שומע הרבה מוזיקה ומתעסק בזה....
בשבילו זה יהיה בזבוז זמן ..כל יש לו חיים משלו..
אל תפרש דברים סתם |
זה לא קשור לצביעות.
כמו שהזכרת בסוף זה קשור ליחסיות.
רק חבל שלא הבנת את זה קודם.. |
|
|
| m0sh |
טוב אני רושם את זה כי עדיין לא השכלת להתגבר ולהתנצל
יש הבדל בין להגיד
אני לא רואה סרטים
לדעתי זה ביזבוז של זמן ויש לי דברים יותר טובים לעשות
מאשר להגיד
אני לא רואה סרטים
אתה יודעים יש לי חיים(לא כמו לכם)
:rolleyes:
סיימלי ההתנשאות לפי הכתוב
ושוב
זה התנשאות
אתה עושה
יש לי חיים כאילו
יעני אתה מעל אלה שאוהבים סרטים
והזמן הפנוי שלך יכול להיות בזבוז לדעתם |
|
|
| DjChook |
מוש ?!
בו בו לאייסיקיו יא זבל
ואורן.. זו באמת התנשאות
סרטים רולז ! |
|
|
| Rising |
מוש יא נודניק זה מה שאתה הבנת
וזה לא מה שהתכוונתי ולא עזר ששעה אני רק מסביר לך באיסיקיו על זה
תפתח את הראש טיפה ותפסיק להיות תקוע עם העקרונות האלה שלך..
לא הכל שטוח בחיים.
וחן אל תתחיל איתי..
אני אוהב סרטים.
בכל מקרה סליחה שלמי שנפגע.. לא התכוונתי להגיד שאני מעל אחרים אם אני רואה פחות סרטים..או שלי יש חיים ולאחרים אין...
כל אחד שיעשה מה שבא לו וזאת הייתה הכוונה שלי וגם הסברתי את זה שוב בפוסט הקודם שלי..
סורי :)
אני אוהב את מוש:rolleyes:
(לפי הכתוב זה בציניות... אהההההההה) |
|
|
| -CosmicFire- |
היום שאחרי מחר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה סרט
הכי טוב שראיתי בזמן האחרון
חובה לראות!!!! |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
היום שאחרי מחר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה סרט
הכי טוב שראיתי בזמן האחרון
חובה לראות!!!! |
לדעתי אחד הזוועות!@ |
|
|
|
|