|
המלצת סרטים (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| MasterP |
מישהו ראה צ'ק פתוח?
אחד הסרטים החזקים ראיתי אותו שבוע שעבר
מומלץ מאוד... עלילה מצויינת סוף חמוד |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Rising
מישהו ראה גוטיקה??? |
סרט שוווווהההההה...אימה פסיכולוגי כזה לא משו עם רוצח סדרתי וזה..אבל אהבתי דווקא... |
|
|
| Sniper |
לא זוכר אם מישהו פה דיבר על זה
אבל אתמול ראיתי את אפקט הפרפר
חיברנו ת'מחשב נייד לטלוויזיה 64' של חבר שלי
והיה בן זונה!!! חחח:)
קיצר אחים שלי סרט מה מתסבך שאתה מתחיל לראות
אתה אשכרה נכנס לסרט אחד הסרטים היותר טובים שראיתי לאחרונה
ממש ממש מומלץ בחום
אבל מה שכן אם אתם אנשים שלא מצליחים להתרכז אז תחכו לרגע שתוכלו
אם מאבדים קטע אחד פשוט חושבים שזה סרט מפגר
בסולם האלעד ביקורות סרטים בע"מ: 10/10 |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Sniper
לא זוכר אם מישהו פה דיבר על זה
אבל אתמול ראיתי את אפקט הפרפר
חיברנו ת'מחשב נייד לטלוויזיה 64' של חבר שלי
והיה בן זונה!!! חחח:)
קיצר אחים שלי סרט מה מתסבך שאתה מתחיל לראות
אתה אשכרה נכנס לסרט אחד הסרטים היותר טובים שראיתי לאחרונה
ממש ממש מומלץ בחום
אבל מה שכן אם אתם אנשים שלא מצליחים להתרכז אז תחכו לרגע שתוכלו
אם מאבדים קטע אחד פשוט חושבים שזה סרט מפגר
בסולם האלעד ביקורות סרטים בע"מ: 10/10 |
עוד לא ראיתי אבל שקול מילים...
10/10??
זה ציון שצריך להקדיש מחשבה רבה כדי לתת\
אולי אתה צריך לתקן תסולם שלך נפלו לו כמה שלבים
:)
סרטים לא רבים מקבלים אצלי תציון הזה
(מלהולנד דרייב, דוני דארקו, ספרות זולה,ארמגדון)
תאמת אלה שכתבתי גם לא כולם 10
חלק 9.5 או 9
קשה לתת 10 |
|
|
| Segev |
Kill Bill vol 2
סוף סוף החלק השני יוצא בעוד שבוע אני לא יכול לחכות!!! |
|
|
| Sniper |
| אילן אחי זה סרט חובה!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
אני חייב לראות את קיל ביל 2
הראשון היה חזק בצורה מטורפת!!
ואני גם רוצה לראות אפקט הפרפר...
שמעתי אחלה סרט |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Sniper
אילן אחי זה סרט חובה!!!! |
אחי סרט חובה אצלי זה מציון 9
ומעלה
אבל 10 קשה לתת
מעטים הסרטים שהייתי נותן להם 10
יש סרט אחד שבטוח הייתי נותן לו 10
החיים יפים של רוברטו בניני
אין ספק שזה 10
פתאום נזכרתי בו |
|
|
| Hell_Copter |
אצלי פייט קלאב זה 10 בדוק! :)
ובכלל...
כל הסרטים שראיתי של אדוארד נורטון מקבלים מבחינתי 8.5 ומעלה נראה לי
אחד השחקנים הכי טובים שיש! |
|
|
| markfeldman |
[QUOTE]ובכלל...
כל הסרטים שראיתי של אדוארד נורטון מקבלים מבחינתי 8.5 ומעלה נראה לי
אחד השחקנים הכי טובים שיש
QUOTE]
אמרת אדוארד נורטון, אמרת:
25th Hour (2002)!!!
ענק ! |
|
|
| Hell_Copter |
ראית את הסרט הפריצה?
עם רוברט דה נירו ואדוארד נורטון?
סרט חזק ביותר!!
הוא משחק שם כל כך טוב שזה לא יאמן!!
הוא משחק שם איזה בנאדם שמתחזה למפגר ועובד כמנקה באיזה מקום ששם שמו איזה משהו שהוא רוצה לגנוב...
קיצר הוא משחק אותה מפגר ליד השומרים והכל ומוציא את התוכניות של הבניין ושל הכספת והכל... והוא עושה את זה בצורה מעולה~!!!
אחלה סרט שבעולם!! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | ראית את הסרט הפריצה |
ראיתי גם ראיתי, אדוארד נורטון משחק שם לא רע בכלל, אבל הסרט לכשעצמו די שגרתי... |
|
|
|
|