|
המלצת סרטים (pg. 49)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
איזה מעצבן זה שסרטים שמגיעים לפה משנים להם תשם לשם לא קשור
scary movie - מת לצעוק |
|
|
| markfeldman |
| quote: | סוף סוף ראיתי את שמש נצחית בראש צלול
באמת סרט טוב.... מטורף, אבל טוב |
סרט מקורי ומוזר.
אין על קייט וינסלט והיופי הבריטי המהמם שלה !!!
לא מכיר. |
|
|
| Viber |
טוב יאללה עזבו אותכם שטויות וסרטים לא רציניים...מישהו ראה טורנטה 1 ו2 שבוע שעבר?
איזה סרט מצחיק יא אללה!:stongue:
לרוץ ולהוריד |
|
|
| coby |
Harold & Kumar Go To Whitecastle
קומדיה אדירהההההההההה ... אחד הכי מצחיקים שראיתי |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by markfeldman
סרט מקורי ומוזר.
אין על קייט וינסלט והיופי הבריטי המהמם שלה !!!
לא מכיר. |
נראה לי היא אוסטרלית בכלל |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
נראה לי היא אוסטרלית בכלל |
עזבו אוסטרלית
תביאו מרוקאיות תמניות |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Shahar
עזבו אוסטרלית
תביאו מרוקאיות תמניות |
חחח עם עיניים ירוקות..
מה שלום דודה שלך ד"א? :tongue2 |
|
|
| Hell_Copter |
ראיתי אתמול את הסרט
EuroTrip
איזה סרט הזוי!!
לא סגור על זה אם הוא טוב או לא... אבל יש ים קטעים מצחיקים :D |
|
|
| Shahar |
מישו ראה הנוסע?
כשהם הולכים להרוג תיפאני הם נכנסים למועדון וגם האפביאיי נכנסים
ויש טראק סטייל אוקנפולד ברקע
מה השם!?
| quote: | Originally posted by Rising
חחח עם עיניים ירוקות..
מה שלום דודה שלך ד"א? :tongue2 |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חייה טוב תאמין לי
כפרה על השאפה
מה נזכרת בה?:D
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ראיתי אתמול את הסרט
EuroTrip
איזה סרט הזוי!!
לא סגור על זה אם הוא טוב או לא... אבל יש ים קטעים מצחיקים :D |
חחחחחחחחח ראיתי גם
scotty doesnt knowwwwwwwwww
scotty doesnt knowwww
אבל עזוב אין על סרטי מתח ואימה.... |
|
|
| DjChook |
וואי איזה סופש זה היה
יום חמישי - משפחת סופר על
סרט טוב.. בדיחות טובות.. אבל טיפה ארוך מדי וילדותי לפרקים
יום שישי - יצאת נסיך
סרט ק'יצי הוליוודי רגיל וחמוד
יום שישי בערב - ווימבלדון
חבר'ה, אחלה סרט.. הרבה מעבר למצופה
מלבד הקיצ'יות הרגילה יש טיפה מתח סביב המשחקים והכל
אשכרא אהבתי את הסרט
יום שבת - מסביב לעולם ב 80 יום
וואו אחד הסרטים החלשים של ג'קי צ'אן.. הבנאדם כבר זקן
יום שבת בערב - שר הטבעות שני הצריחים..
אין מה להוסיף :) |
|
|
| Segev |
משהו פה ראה סקי קפטן ועולם המחר?!
אני התחלתי לראות את זה ומרוב שעמום פשוט הוצאתי בעמצה וזה לא קורה לי הרבה |
|
|
| Shahar |
זהות במלכודת - סווווווווףףףףףףףף!!!!!!
הנוסע - כנ"ל!!!! |
|
|
|
|