|
המלצת סרטים (pg. 81)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
אתה צודק זה היה קרב הראשון.. אחרי שהוא הפתיע וניצח ראו שעשו עליו כתבות בכל העיתונים. בקרב השני כבר היה כמו עשרות אלפים באולם שהריעו לו ועדיין שהוא הלך לחפש עבודה בנמל אף אחד לא יודע מי זה בכלל... |
בטח שידעו..
לא ראית איך ההוא שלקח אנשים לעבודה הסתכל עליו במבט כזה
ולקח אותו בלי לחשוב פעמיים בכלל? |
|
|
| Ooza |
סינדרלה מן, הוסטג', מחלק 13
חובה חובה חובה! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר מדי פעם אתה באמת מפליא אותי,
אתה יודע שבשנים האחרונות כל התעשייה של המדיה (נקרא לזה אולי מולטימדיה בשבילך) עבדה על שיפור הסאונד
דולבי, אלה שאחראים לתקן ה AC3 ו PROLOGIC ו DTS והמתקדמים יותר
הם אלה שנותנים את הטון היום....
אני בכלל לא אכנס איתך לרמקולים/עוצמות רסיברים ומקרני סאונד, שזה הדור הבא (ימאהה בטירוף)... אבל שתבין שהחידושים נמצאים שם הרבה יותר מאשר בתחום הוידאו שבתכלס הגיע לרמה מספקת עם עידן ה High Defenition.
עכשיו רוצה לשמוע משהו? אם אתה יכול להגיד לי שאתה מסוגל לשמוע טראק על 128KBPS ולהנות ממנו, אני אגיד לך שאין לך שמיעה טובה, ובזה זה יסתיים... אבל בתכלס שאתה שומע שיר להנאתך או בשביל להחליט עם הוא טוב, אתה מסוגל לשמוע אותו יחסית בשקט כי אם תנסה להגביר, זה יתחיל לצרום (שוב, למי שיש אוזן רגישה...) עכשיו אתה מתיימר להיות דיג'יי... אתה אמור להיות עם אוזן רגישה.
בכל מקרה לענייננו, אתה טוען שבסרט הרוב דיבורים, ובכל זאת אתה רק אוהב סרטי אקשן.. תסביר לי איך זה לא היציאה-הלא-ברורה-של-שחר לשבוע זה,
כי בסופו של דבר סרט אקשן טוב, זה רק אבל ר-ק הסאונד שלו
לא משנה כמה אפקטים מטורפים יהיו, תראה אותו על MUTE והוא יראה הכי מעפן בעולם. וזה לא אני אמרתי, זה עובדה.
ככה גם סרט אימה, זה הכל בסאונד, ומן הסתם מתח.
עכשיו, מה נשאר לנו ? קומדיות? נכון , אני מסכים שקומדיה אפשר לראות בכיף עם איכות סאונד ירודה אבל אני היום, כבר דורש מעצמי יותר
ודרמה זה תלוי.
בסופו של יום, לשמוע סרט בצורה טובה יותר חשוב מלראות אותו בצורה טובה.
מוש, גם אני לא יכול להתאפק עם אבודים העונה השניה, וגם לא העונה השלישית של ניפטאק (שתי הקודמות השכרתי ב DVD) |
רק עכשיו ראיתי
שמע
לשמוע טראק ב 128 זה פחות כיף מ 192 נכון
אבל ראיתי מספיק סרטים בחדר עם אוזניות ולא בדיוידי בסלון
ונהנתי
תכלס לא שינה לי בכלל
מי ישמע..
בוא נגיד אף פעם לא שמתי לב לאיכות לא טובה של סרט
תמיד זה נשמע לי אותו דבר |
|
|
| DjChook |
אוקי, אין לי מה להגיד, שמיעתך זה שמיעתך.
רק שתדע, שאם אתה סומך עלי שתדע שיש הבדל ואנשים מרגישים אותו |
|
|
| Sm0keMachine |
עכשיו ראיתי המסור 2
טירררררררררררררווווף!!!
איזה סרט..
אמנם פחות טוב מהראשון אבל עדיין סרט מדהים....... |
|
|
| DjChook |
אני נראה לי אשקיע קולנוע בשבילו
כ"כ אהבתי את הראשון שלשני מגיע :)
מישהו יודע מתי הוא מגיע לארץ ואם בכלל לקולנוע ? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
אוקי, אין לי מה להגיד, שמיעתך זה שמיעתך.
רק שתדע, שאם אתה סומך עלי שתדע שיש הבדל ואנשים מרגישים אותו |
אם כזה בא לך להוכיח תביא לי סרט באיכות לא משו וסרט באיכות בתזונה ונראה
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
עכשיו ראיתי המסור 2
טירררררררררררררווווף!!!
איזה סרט..
אמנם פחות טוב מהראשון אבל עדיין סרט מדהים....... |
נכנסתי לטרד כדי לשאול אם כדאי לראות!!
ידידה שלי אמרה לי שהיא הביאה את זה לדיוידי ולא התלהבה לא מזה ולא מהראשון
אני ילך אליה יום שישי נראה
או שאני יראה כבר בגף רכב |
|
|
| m0sh |
| תגיד לי שחר מי רואה סרטים עם אוזניות!?!?! |
|
|
| DjChook |
שחר אין לי איך להוכיח לך את זה, כי בתכלס אני היום מתבאס לראות סרט
DIVX, אחרי שהתרגלתי לטושיבה שלי.
קשה להתבסס רק על אפקט הסאונד, אבל שוב, מספיק שזה לא מפריע לך ולי זה כן מפריע בשביל להגיד שיש פה איזשהו אפקט
מצד שני מוש לטובתי, ואני לא רואה מישהו לטובתך... אז ניצחתי :) |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by m0sh
תגיד לי שחר מי רואה סרטים עם אוזניות!?!?! |
סליחה מה רע? |
|
|
| m0sh |
מה רע?
תגיד לי מי בא ויושב על כיסא עם אוזניות מול המסך ורואה סרט?
זה דרך עלובה לטעמי
רואים סרט צריך ספה או משהו כזה
אני אישית רואה במיטה סרטים
או אצל חברים מערכות ברמה...וכל אחד שיכול להבדיל בין איכות סאונד של אוזניות פיוניר ואוזניות ג'ימיני יכול גם לשמוע ולראות את ההבדל מסרט במחשב לבין סרט DVD
בDTS
על מקרן ענקי וסארונד |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
מה רע?
תגיד לי מי בא ויושב על כיסא עם אוזניות מול המסך ורואה סרט?
זה דרך עלובה לטעמי
רואים סרט צריך ספה או משהו כזה
אני אישית רואה במיטה סרטים
או אצל חברים מערכות ברמה...וכל אחד שיכול להבדיל בין איכות סאונד של אוזניות פיוניר ואוזניות ג'ימיני יכול גם לשמוע ולראות את ההבדל מסרט במחשב לבין סרט DVD
בDTS
על מקרן ענקי וסארונד |
לא כל סרט אני רואה באוזניות תלוי מתי אני רואה
ותכלס אנלא רואה הבדל בין לראות בחדר לבין לראות בסלון
אם אני עם חברה שלי או ידידה אני רואה בחדר ותכלס אותו דבר בשבילי |
|
|
|
|