return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 [87] 88 89 90 91 92 
המלצת סרטים (pg. 87)
View this Thread in Original format
Koby
quote:
Originally posted by KrazyDJs
Lucky Number Slevin (להרוג את המזל)
סרט נהדר :)
האולם היה ריק בעיקרון..
אני וחברה שלי, ועוד 2 זוגות של מבוגרים..אני מניח שזה כי הלכנו להצגה של 7 חח..

מלא קטעים שנונים ומצחיקים כאלו, ועלילה די מסובכת וקצת מפתיעה...אקשן לפנים, ויש בו גם יהודים חח :)

בהחלט ממליץ.

מדהים!!!!
אחד הסרטים הכי טובים שראיתי בזמן האחרון
סרט נוסף שלא נופל מזה הוא
Running Scared
חובה לראות...
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Koby
מדהים!!!!
אחד הסרטים הכי טובים שראיתי בזמן האחרון
סרט נוסף שלא נופל מזה הוא
Running Scared
חובה לראות...


בהחלט...הקטע לקראת הסוף המגרש הוקי היה פשוט מבחיל, אבל מחזק את ההמלצה לסרט הזה גם...
m0sh
אל תקלקל!!

lucky number slevin
גרוע
וגם קצת גזעני

אבל מנסים להתחכם וזה ממש לא משהו
Koby
quote:
Originally posted by KrazyDJs
בהחלט...הקטע לקראת הסוף המגרש הוקי היה פשוט מבחיל, אבל מחזק את ההמלצה לסרט הזה גם...

גם הזוג החמוד שאוהב ילדים מבחייייייל..בכלל שני הסרטים האלה טיפה כבדים..אבל לא ראיתי שום סרט בשנה האחרונה שלוקח אותם..
m0sh
בונאה אני יהרוג אותכם!
בלי ספויילרים
!

גם הדבר הכי קטן משפיע
Koby
quote:
Originally posted by m0sh
בונאה אני יהרוג אותכם!
בלי ספויילרים
!

גם הדבר הכי קטן משפיע

תגיד אתה מפגר??
איפה אתה רואה ספויילרים!??!?סה"כ ציינו קטע בסרט שלא מגלה שום דבר בעלילה..
וחוץ מזה במקום לזיין תשכל תמליץ גם אתה על משהו..
ולאקי נמבר סלבן סרט מאוד יפה ומתוחכם שרק בסופו מבינים הכל..
גזעני??? לדעתי ההומור והדמויות בסרט מוסיפות מאוד...
מבקר סרטים בטוח לא תהיה..=]
m0sh
קודם כל אל תקרא לי מפגר
אבל זה מעצבן והורס גם אם אתה אומר שיש קטע עם הזוג בסוף
אני יודע לצפות לזה
זה מעצבן מה לעשות
אז אל תגיד כאלה דברים

ולמה גזעני?
תראה איך מציגים שם את הרבי למשל
מלבישים עליו סטרואטיפ של יהודי

זה סרט שמנסה להיות כמו
usual suspect
ולתת הפתעות כמוהו
די כבר הבנו את הקטע...הסרט הזה היה גרוע שאפילו נרדמתי בו

ותאמין לי אם הייתי רואה סרטים טובים לאחרונה הייתי ממליץ
הדברים האחרונים שראיתי:

מינכן-נפילה
walk the line-נחמד אבל לא יותר מידי,חואקין במשחק טוב
KrazyDJs
quote:
Originally posted by m0sh
ולמה גזעני?
תראה איך מציגים שם את הרבי למשל
מלבישים עליו סטרואטיפ של יהודי


"why they call him the Rabbi?"
"BEACUSE HE'S A RABBI"

זה לא שסתם נתנו לו כינוי "הרבי", ושמו להם כיפות, והראו ספרי תורה...נכון?
מה ציפית, שילבישו על יהודי סטראוטיפ של אמן רגאיי מג'מייקה?

וקובי מצד אחד הוא צודק...לא גילינו כלום אבל עדיין אמרנו משהו על הסרט ולפעמים זה הורס, אז מתנצל בקטע הזה...

העניין עם ההתחכמות זה מה שנחמד...אתה לא מצפה לצחוק בסרט הזה, ו-וואלה, צחקתי. הדיאלוגים השנונים היו חלק שתרם מאוד לדעתי לסרט...

ואני לא חושב שיצא לי לראות
Usual Suspects
אז אני מניח שאני אראה בזמן הקרוב אם אתה אומר שזה בסיגנון :) תודה על ההמלצה

יאללה חברה..להפסיק לריב..


edit

שחכתי להמליץ...או יותר נכון לא להמליץ על
Firewall
החדש עם הריסון פורד..
הוא בסיגנון של בן ערובה (שגם אותו לא ממש אהבתי) ודומיו..
ולא יודע, זה מהסרטים שהולכים לקטגוריה של "אם משעמם, ואין מה לעשות ביום קיץ חם בלילה, וכבר יש את הסרט על המחשב, אז נראה אותו...אולי נדפוק שינה טובה בדרך"
Koby
quote:
Originally posted by m0sh
קודם כל אל תקרא לי מפגר
אבל זה מעצבן והורס גם אם אתה אומר שיש קטע עם הזוג בסוף
אני יודע לצפות לזה
זה מעצבן מה לעשות
אז אל תגיד כאלה דברים

רק שאלתי :D
מה שאמרתי על הזוג יבין רק מי שכבר ראה את הסרט...
quote:

ולמה גזעני?
תראה איך מציגים שם את הרבי למשל
מלבישים עליו סטרואטיפ של יהודי

ומה רצית שילבישו על רבי סטרואטיפ של ערבי?
quote:

זה סרט שמנסה להיות כמו
usual suspect
ולתת הפתעות כמוהו
די כבר הבנו את הקטע...הסרט הזה היה גרוע שאפילו נרדמתי בו

לאאאאא ספוווווייילר!!!! השתגעת?!?!!?!?? למה אתה מגלה?!?!?!?
סתם..תאמת שני הסרטים לא דומים בכלל..אבל אם נרדמת באמצע אז הכל ברור איתך..צריך לראות אותו עד הסוף כדאי להבין את כל הסרט וזה גם מה שיפה בו...בכל מקרה..אני מאוד נהנתי מהסרט..זכותך לא לאהוב אותו ואני לא יתווכח איתך על זה..
m0sh
לא רוצה כלום
זה שנרדמתי לא אומר שלא הבנתי
הבנתי הכל ואם משהו פיספסתי חבר שלי אמר
נרדמתי קצת בסוף
אם הייתי היחיד בחדר שלא נהנה מהסרט אז ואללה היה אולי אפשר להאשים את זה שנרדמתי

ואליאור לא ראיתי
usual suspect?
בושה!
לך עכשיו!


וקובי יש הבדל בין להגיד שזה סרט עם הפתעות לבין לדבר על קטע כלשהו בזמן מסויים בסרט ולתת פרטים

כמה שפחות פרטים יותר טוב

כל היופי זה לא לצפות

KrazyDJs
quote:
Originally posted by m0sh
ואליאור לא ראיתי
usual suspect?
בושה!
לך עכשיו!



זה התיכנון..
מצאתי קצת זמן היום והמשכתי עם הרשימת סרטים שאני צריך לראות..
הגעתי כבר בערך ל50...
ויש עוד הרבה בדרך..
DjChook
ראיתי לפני כמה ימים את אקס מן 3 בקולנוע
ויש לי שלוש תובנות ממנו

א. לא לקנות שוב קולה גדולה בתחילת הסרט. הפיפי בהפסקה פשוט לא מספיק וכל החצי השני שוב הייתי צריך להשתין

ב. יש טעם לראות סרטים בקולנוע

ג. אחלה סרט, ואולי הסרט "מספר 3" הכי טוב שיצא לי לראות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 [87] 88 89 90 91 92 
Privacy Statement