|
המלצת סרטים (pg. 66)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
משום מה שניסיתי להוריד את
THE JACKET
זה הוריד לי משהו דפוק
ננסה שוב
ראיתי את קונסטנטין.. אהבתי |
|
|
| KrazyDJs |
7 Seconds
עם ווסלי סנייפס...
סרט אקשן רגיל כזה שבד"כ שמים בטלוויזיה..
שום דבר מעניין, די מרוח למען האמת הסרט...
Frostbite
פה ושם גיחכתי...
רואים קצת ציצים :p
אם משעמם אפשר לראות..
גם יש אחד בתפקיד יהודי שמשחק איזה דקה וחצי בערך כשיכור... |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by DjChook
ראיתי את קונסטנטין.. אהבתי |
סרט ממש נחמד, אבל סיום קצת צפוי
ד"א דרך נחמדה להראות לאנשים איך אפשר להפסיק לעשן |
|
|
| FreaKaZoid |
ראיתי לא מזמן במחשב
xXx 2
סרט המשך חמוד ביותר עם גאדג'טים מגניבים, קיצר סרט פעולה ששווה לראות במחשב. |
|
|
| eXeTik |
| מלחמת העולמות ומדאגאסקר - שני סרטים אדירים!! |
|
|
| Flotser |
מלחמת העולמות אכן סרט מגניב,
אבל די חסר עלילה :p |
|
|
| YoraY |
אתם יודעים מה היה יפה אם היה אפשר לעשות?
שכל סרט יהיה טרד - ואז יהיה אפשר לדון על כל אחד בנפרד...
היה הרבה יותר מעניין אם היה אפשר לעשות את זה..
חלאס זיבוליישן - ראיתי היום את "קיוב - זירו" - לא רע בכללל
למי שראה את ה2 הקודמים זה אחד ממש חובה לפנים
וגם ראיתי תסרט "מיליונים" אבל זה רק כי אני מסכן שסוגר שבת בגדוד
סרט להעביר איתו תבוקר... מבטא בריטי כבד הולך שם |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YoraY
אתם יודעים מה היה יפה אם היה אפשר לעשות?
שכל סרט יהיה טרד - ואז יהיה אפשר לדון על כל אחד בנפרד...
היה הרבה יותר מעניין אם היה אפשר לעשות את זה.. |
כן אל תשאל |
|
|
| Rising |
עיר החטאים - חשבתי הולך להיות סרט ומתברר אחד הסרטים הכי גרועים שראיתי איזה בזבוז של חומר שחקנים טוב (ברוס וויליס, ג'סיקה אלבה טו ניים א- פיו)... מלא שחקנים מעולים וזה זבל של סרט..
מר וגב' סמית - אחלה סרט אהבתי גם כמה חלקים מצחיקים היו בו. |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Rising
עיר החטאים - חשבתי הולך להיות סרט ומתברר אחד הסרטים הכי גרועים שראיתי איזה בזבוז של חומר שחקנים טוב (ברוס וויליס, ג'סיקה אלבה טו ניים א- פיו)... מלא שחקנים מעולים וזה זבל של סרט..
|
מחזק..
חוץ מהרבע שעה הראשונה שהיו 3 זוגות ציצים נחמדים, סרט כ"כ לא ברור ופשוט משעמם...על הפנים... |
|
|
| Shahar |
ראאאאאאאאאסמי!!
ראיתי תחצי שעה הראשונה ואז נזכרתי ללכת לטעום משו שאמא שלי הכינה ועל הדרך מחקתי תסרט!! |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by YoraY
חלאס זיבוליישן - ראיתי היום את "קיוב - זירו" - לא רע בכללל
למי שראה את ה2 הקודמים זה אחד ממש חובה לפנים
|
השני לא היה משו חשבתי שינסו להסביר מה קורה שם והכל אבל סתם סיבכו אתזה יותר...
איך החדש עונה על כמה שאלות או אותו דבר כמו הקודמים ? |
|
|
|
|