return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 
המלצת סרטים (pg. 5)
View this Thread in Original format
warpedd_
quote:
Originally posted by Shahar
חחחח זה לא כזה דהההה.
מלא חברים שלי לא סבלו את זה כי זה מסובך להם או ארוך
שלא נדבר על ידידות...
אבל יש כמה חברים בודדים שחולים על זה וחלק מהם רוצים ללכת להקרנה של כל ה 3 סרטים ברצף...
מיייייייייייי ילך לזה.....


ה3 סרטים ברצף באמת מטורף
בטח ילכו לזה כל הגיקים הפסיכים האלה
כמו אלה שחיכו בטור לכרטיסים לסטאר-וורס במשך כמה ימים
:D

ובקשר לשר הטבעות ראיתי את שניהם בדיוידי וזה אחלה סרטים
במיוחד האפקטים
הראשון לא אהבתי בגלל הסוף אבל השני מצויין
ADiSH
אבל הסוף של אחד זה לא באמת סוף:wtf:
TinkerbeL
שר הטבעות זה כזה סרט משעמם!!!!!!
ביום שישי התנחלנו אצל ידיד שלי אז הם ראו את שר הטבעות 2 במקרן על הקיר
תפסתי את הספה הכי נוחה בסלון (היא עולה כמה אלפים!) ואפשר להגיד שהשלמתי כמה שעות שינה כי זה סרט ארוך.....
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Shahar
חחחח זה לא כזה דהההה.
מלא חברים שלי לא סבלו את זה כי זה מסובך להם או ארוך
שלא נדבר על ידידות...
אבל יש כמה חברים בודדים שחולים על זה וחלק מהם רוצים ללכת להקרנה של כל ה 3 סרטים ברצף...
מיייייייייייי ילך לזה.....


דה דה...
אני מחכה לזה, זה מה שחשוב
וללכת להקרנה של שלושתם
זה פאקין טירוף...

את 1 ראיתי בקולנוע, ועוד פעם ב
DVD

את 2 ראיתי במחשב

ואת 3 כנראה בקולנוע, או שוב במחשב :D
DjChook
1 DVD
2 CINEMA + DVD + XVID
3 ?
Shahar
את 3 חייבים בקולנוע.... יהיו אפקטים בני זונות וגם זה האחרון אז חובה
MasterP
יש סרטים שחובה לראות בקולנוע כי אחרת אתה הורס את הסרט...

לפי דעתי שר הטבעות 3 זה אחד מהם.
DjChook
אני למשל ראיתי את שודדי הקאריביים במחשב והתבאסתי כי זה סרט ממש טוב ושווה קולנוע

..................

ראיתי היום את
SEABISCUIT
סרט דרמה ארוך, נחמד סך הכל
קיבל המון ב
IMDB
בגלל זה ראיתי אותו
הייתי מביא לו 6.5
Shahar
חן
איך תיודע כמה הוא קיבל?

ושודדי הקריבים לא כזה אפקטים אחי..... שר הטבעות כל הסרט זה מחשבבבבבבבבבבב אחד.....זה בנזונה
warpedd_
שחר מה אתה גנוב

זה פשוט בזבוז לראות את זה על המחשב

KrazyDJs
Out Of Time
נחמד כזה, גם לא יותר..

בכל מקרה כנראה אני הולך עם אח שלי להקרנה של ה 9 שעות של שר הטבעות
זה נישמע פאקין מטורף
:eyespop:
Shahar
quote:
Originally posted by warpedd_
שחר מה אתה גנוב

זה פשוט בזבוז לראות את זה על המחשב


עלמה אתה מדבר אחי? יעני איזה סרט

סרטים שאני רואה בדיוידי זה רק אחרי שראיתי אותם כבר בקולנוע..אפילו אמריקן פאי ראיתי בקולנוע לפני שבדיוידי.. אין על קולנוע
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 
Privacy Statement