|
המלצת סרטים (pg. 43)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
הנוסע
באנגלית זה משו כמו Collateral
אין לי זין להרחיב יותר מידי..
אבל זה אכזבה..
סטייל תא טלפון..
עלילה שונה..אבל עדיין...אתם תבחינו שאין ממש מקוריות בעניין וזה נראה כמו תא טלפון עם שם אחר כוכבים אחרים וכו'..
ראיתי אותו עוד בקולנוע בבכורה...
כל מי שהיה איתי - התאכזב.. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | הנוסע
באנגלית זה משו כמו Collateral
אין לי זין להרחיב יותר מידי..
אבל זה אכזבה..
סטייל תא טלפון..
עלילה שונה..אבל עדיין...אתם תבחינו שאין ממש מקוריות בעניין וזה נראה כמו תא טלפון עם שם אחר כוכבים אחרים וכו'..
ראיתי אותו עוד בקולנוע בבכורה...
כל מי שהיה איתי - התאכזב.. |
סטייל "תא-טלפון" ?
לפי מה שראיתי בטריילרים זה ממש לא נראה ככה !
ב"תא-טלפון" הצילום הוא על איזור אחד שבו מתרחש הסרט בזמן אמיתי !
ב-COLLATERAL
מצלמים מלא לוקיישנים בלוס אנג'לס והתסריט מספר על לילה שלם עפ"י הבנתי. |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by markfeldman
סטייל "תא-טלפון" ?
לפי מה שראיתי בטריילרים זה ממש לא נראה ככה !
ב"תא-טלפון" הצילום הוא על איזור אחד שבו מתרחש הסרט בזמן אמיתי !
ב-COLLATERAL
מצלמים מלא לוקיישנים בלוס אנג'לס והתסריט מספר על לילה שלם עפ"י הבנתי. |
הכוונה לסיגנון..אם תראה את הסרט נראה לי שתבין יותר למה הכוונה..
יכול להיות שזה גם הזכיר רק לי את הסרט הזה, אבל עדיין.. |
|
|
| KrazyDJs |
מבצע סבתא..
סרט מ 2000 אני חושב..
די קצר, 50 דקות כולו..
אבל סרט ישראלי נחמד, מצחיק...
סיפור על 3 אחים שסבתא שלהם נפטרה והם היו צריכים לארגן את ענייני הקבורה שלה..
יש כמה קטעים מצחיקים..
שווה צפייה :) |
|
|
| taltul |
רק למבינים / מתעניינים / מכורים עך מכוניות יוקרתיות / מכוניות משופרות
GumBall3000_the Movie
פשוט מדהים!!!
סרט תעודה על ה"ראלי" :) "גאמבול_3000"... אחד האירועים הגדולים ביותר בעולם המכורים על מהירות / מכוניות וכדומה...
אותו אירוע מתקיים כל שנה וכל פעם מסלול אחר ככה שבסופו של דבר משתתפים צריכים לעבור 3000 מיילים
:קשה להסביר מה הלך שם - כמה מילים
הקטע המרגש ביותר הינו לדעתי כאשר ביום רביעי של הראלי או משהו כזה אחד GT2 המשתתפים שנהג בפורשה 911
!!!משופר כמובן - אז אותו נהג דפק מהירות של משהו כמו 285 קמ''ש
פשוט מטורף... מדהים לראות את כל הפרארי וכמובן מפלצות "למבו" האגדיות...
בקיצר חובה לכל אנשים המכורים על הדברים מן הסוג זה...
צפיה נעימה!!!
אלה שלא הבינו על מה אני מדבר אבל התעניינו בנושא מוזמנים להיכנס לגוגל ולהקליד את מילה "גאמבול3000" ואני מבטיח שתמצאו כל המידע הנדרש... תהנו :)... |
|
|
| KrazyDJs |
Hellboy
יצא בתקופה של ואן הלסינג ורידיק, בקיץ אם אני זוכר נכון..
הוא הסרט האחרון מהשלושה שיצא לי לראות לפני כמה ימים, והיחיד שבאמת אני יכול להגיד שדי אהבתי אותו.
אין בו שום דבר מיוחד יתר על המידה, אבל אהבתי את כל העלילה והרעיון מאחורי הסרט.
השחקן שמגלם את הלבוי [ לא זוכר מי זה ] פשוט תותח :D
ובכלליות סרט superhero נחמד ששווה צפייה לדעתי
White Chicks
אמ, נסכם בקצרה..
חוץ מהחלק בהתחלה שדי גמר אותי מצחוק
ומידי פעם פה ושם בדיחות - הסרט לא שווה, לא את המקום ב HDD ולא את הזמן ההורדה
ובטח ובטח לא את ה35 שקל בקולנוע
Never Die Alone
לצערי גם הסרט הזה איכזב אותי..
משחק בו DMX, הראפר המוכר..
ותאמת, העדפתי למות לבד שראיתי את הסרט..
עלילה בהתחלה לא מובנת, משעממת, ותאכל"ס - חוץ מפה ושם מוזיקה נחמדה ברקע, לא מצאתי משו בסרט..
זהו לבינתיים..נראה לי שראיתי עוד סרט בשבועיים האחרונים אבל אני לא זוכר איזה :wtf: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Never Die Alone
לצערי גם הסרט הזה איכזב אותי..
משחק בו DMX, הראפר המוכר..
ותאמת, העדפתי למות לבד שראיתי את הסרט..
עלילה בהתחלה לא מובנת, משעממת, ותאכל"ס - חוץ מפה ושם מוזיקה נחמדה ברקע, לא מצאתי משו בסרט.. |
דווקא סרט לא רע.
אני אוהב את הפוזה של
DMX |
|
|
| DjChook |
White Chicks
דווקא ממש ממש מצחיק
קומדיה שחורה ומצחיקה בטירוףף
לראות עם החבר'ה! |
|
|
| DJ Alex E. |
ראיתי היום סוףסוף את הקומדיה "הבת של הבוס שלי"
בואנה זה סרט קורע!
בחור אחד(אשטון) מתאהב בבת של הבוס שלו.
יום אחד היא מבקשת ממנו לשמור על הבית בזמן שהיא נוסעת למסיבה.הוא כמובן מסכים. אבל מסתבר שזה לא כל כך קל ובכל שניה העניינים בסרט מסתבכים.
מי שאוהב את הסרטים האלה סטייל אמריקן פאי,יאהב גם את זה
משחק טוב של אשטון קוצ'ר ושל טארה ריד(זאת הבחורה הכי יפה שראיתי בחיים שלי).יש שם כמה קטעים קומיים שפשוט מפילים מהכיסא .זה אחד מאותם סרטים שהייתם מתים שהיו נמשכים עוד קצת
:D
אה ואם כבר אשטון קוצ'ר אני חייב לכתוב על הסרט אפקט הפרפר
ראיתי אותו לפני כמה חודשים אבל שכחתי לכתוב פה תגובה
אז לענייננו...
זה אחד הסרטים הכי טובים שראיתי בחיים שלי
לדעתי הסרט שהשאיר עלי הכי הרבה רושם
אשטון קוצ'ר נתן פה משחק פשוט ענק!התפקיד של החיים שלו
מסופר בעיקרון על נער שיש לו כל מיני חורים בזיכרון משום שהוא כל פעם מתעלף בכל מיני מצבים שמתבררים בהמשך כמצבי מפתח בחיים שלו.
אני לא רוצה להרחיב על העלילה כי זה באמת יהרוס לכם את הסרט אבל תאמינו לי שיש לסרט עלילה גאונית.
הסרט ערוך בצורה מאד מותחת ומעניינת.מאותם סרטים שהרבה פרטים נשארים מעורפלים עד לסוף המפתיע.
אל תתפלאו אם תצטרכו לראות אותו עוד פעם ועוד פעם כדי להבין אותו לעומק.
מילה שלי שלא תקומו מהכיסא כשתתחילו לראות.
זהו מותחן פסיכולוגי מהטובים שנעשו אי פעם,שמשלב בתוכו פשוט הכל מהכל.
חובה לראות!!! פשוט סרט ענק |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
Hellboy
יצא בתקופה של ואן הלסינג ורידיק, בקיץ אם אני זוכר נכון..
הוא הסרט האחרון מהשלושה שיצא לי לראות לפני כמה ימים, והיחיד שבאמת אני יכול להגיד שדי אהבתי אותו.
אין בו שום דבר מיוחד יתר על המידה, אבל אהבתי את כל העלילה והרעיון מאחורי הסרט.
השחקן שמגלם את הלבוי [ לא זוכר מי זה ] פשוט תותח :D
ובכלליות סרט superhero נחמד ששווה צפייה לדעתי
|
נכון מאוד!!
:wtf: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | ראיתי היום סוףסוף את הקומדיה "הבת של הבוס שלי"
בואנה זה סרט קורע!
בחור אחד(אשטון) מתאהב בבת של הבוס שלו.
יום אחד היא מבקשת ממנו לשמור על הבית בזמן שהיא נוסעת למסיבה.הוא כמובן מסכים. אבל מסתבר שזה לא כל כך קל ובכל שניה העניינים בסרט מסתבכים.
מי שאוהב את הסרטים האלה סטייל אמריקן פאי,יאהב גם את זה
משחק טוב של אשטון קוצ'ר ושל טארה ריד(זאת הבחורה הכי יפה שראיתי בחיים שלי).יש שם כמה קטעים קומיים שפשוט מפילים מהכיסא .זה אחד מאותם סרטים שהייתם מתים שהיו נמשכים עוד קצת
אה ואם כבר אשטון קוצ'ר אני חייב לכתוב על הסרט אפקט הפרפר
ראיתי אותו לפני כמה חודשים אבל שכחתי לכתוב פה תגובה
אז לענייננו...
זה אחד הסרטים הכי טובים שראיתי בחיים שלי
לדעתי הסרט שהשאיר עלי הכי הרבה רושם
אשטון קוצ'ר נתן פה משחק פשוט ענק!התפקיד של החיים שלו
מסופר בעיקרון על נער שיש לו כל מיני חורים בזיכרון משום שהוא כל פעם מתעלף בכל מיני מצבים שמתבררים בהמשך כמצבי מפתח בחיים שלו.
אני לא רוצה להרחיב על העלילה כי זה באמת יהרוס לכם את הסרט אבל תאמינו לי שיש לסרט עלילה גאונית.
הסרט ערוך בצורה מאד מותחת ומעניינת.מאותם סרטים שהרבה פרטים נשארים מעורפלים עד לסוף המפתיע.
אל תתפלאו אם תצטרכו לראות אותו עוד פעם ועוד פעם כדי להבין אותו לעומק.
מילה שלי שלא תקומו מהכיסא כשתתחילו לראות.
זהו מותחן פסיכולוגי מהטובים שנעשו אי פעם,שמשלב בתוכו פשוט הכל מהכל.
חובה לראות!!! פשוט סרט ענק |
אז לגבי "הבת של הבוס שלי" - סרט שגרתי משהו...
"אפקט הפרפר" - כמה מילים כבר נכתבו על הסרט הזה בפורומנו ולדעתי הוא חביב+ לא יותר מזה.
ובאשר לאשטון קוטצ'ר, הוא שחקן בעל יכולות אך לא מנוצל מספיק... |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
אה ואם כבר אשטון קוצ'ר אני חייב לכתוב על הסרט אפקט הפרפר
ראיתי אותו לפני כמה חודשים אבל שכחתי לכתוב פה תגובה
אז לענייננו...
זה אחד הסרטים הכי טובים שראיתי בחיים שלי
לדעתי הסרט שהשאיר עלי הכי הרבה רושם
אשטון קוצ'ר נתן פה משחק פשוט ענק!התפקיד של החיים שלו
מסופר בעיקרון על נער שיש לו כל מיני חורים בזיכרון משום שהוא כל פעם מתעלף בכל מיני מצבים שמתבררים בהמשך כמצבי מפתח בחיים שלו.
אני לא רוצה להרחיב על העלילה כי זה באמת יהרוס לכם את הסרט אבל תאמינו לי שיש לסרט עלילה גאונית.
הסרט ערוך בצורה מאד מותחת ומעניינת.מאותם סרטים שהרבה פרטים נשארים מעורפלים עד לסוף המפתיע.
אל תתפלאו אם תצטרכו לראות אותו עוד פעם ועוד פעם כדי להבין אותו לעומק.
מילה שלי שלא תקומו מהכיסא כשתתחילו לראות.
זהו מותחן פסיכולוגי מהטובים שנעשו אי פעם,שמשלב בתוכו פשוט הכל מהכל.
חובה לראות!!! פשוט סרט ענק |
U can saY that again!
אחלה סרט!
למרות שהוא לא הכי טוב שראיתי!
אני חושבת שהסרט הכי יפה שראיתי היה ה"חוש השישי"
הכי מצחיק היה: "מיליונר מי שגומר אחרון" ו"ללכת עד הסוף"
הכי מדהים ומרגש שראיתי זה :רקוויאם לחלום"
זה בעצם הסרט שהשאיר עלי הכי הרבה רושם.
השפיע עלי עמוקות חייבת לציין!
גם "מועדון קרב" אגב סרט מעולה שהשאיר עלי את חותמו...
FIRST RULE OF FIGHT CLUB- U DO NOT TALK ABOUT FIGHT CLUB!!!!
איזה ענקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
נו... אוףףףףףףףף כל שניה אני נזכרת במשהו...
שונאת לעשות ת'רשימות האלה...
קיצר תראו אותם! שווה!:) |
|
|
|
|