|
המלצת סרטים (pg. 70)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| בונא סוף סוף אתמול ראיתי את היץ' איזה סרט סוף |
|
|
| Shahar |
מלא זמן מאז הצבא לא ראיתי סרט אקשן\מותחן חדש
יש איזה סרט חדש טוב שכדאי? |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Shahar
מלא זמן מאז הצבא לא ראיתי סרט אקשן\מותחן חדש
יש איזה סרט חדש טוב שכדאי? |
תראה את מר וגברת סמית'
סרט אקשן חמוד ביותר
ואנג'לינה ג'ולי פשוט כוסית על
אותה בטוח לא תצליח להשיג לא משנה כמה תשחק אותה קשוח;) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
תראה את מר וגברת סמית'
סרט אקשן חמוד ביותר
ואנג'לינה ג'ולי פשוט כוסית על
אותה בטוח לא תצליח להשיג לא משנה כמה תשחק אותה קשוח;) |
:haha: |
|
|
| DjChook |
שחר שלא תעז
מר וגב סמית' זה סרט פאתטי עם אקשן מטומטם
זו לפחות דעתי
אמרו לי שסהרה אמור להיות נחמד ביותר
אם עוד לא ראית בן ערובה זה הזמן
גם קונסטנטין חמוד, אבל בעיקר לראות עם החבר'ה |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר שלא תעז
מר וגב סמית' זה סרט פאתטי עם אקשן מטומטם
זו לפחות דעתי
אמרו לי שסהרה אמור להיות נחמד ביותר
אם עוד לא ראית בן ערובה זה הזמן
גם קונסטנטין חמוד, אבל בעיקר לראות עם החבר'ה |
אם כבר אז קונסטנטין סרט פטתי.. סרט שמבוסס לגמרי על אפקטים בלי שום עלילה ותוכן...
מר וגב' סמית' סרט חמוד ביותר סתם לראות בכיף...
ובן ערובה גם סרט אקשן סבבה... |
|
|
| Shahar |
| אני מחפש סרטים בסגנון המעניש, רידיק, מהיר ועצבני (בלי קשר למכוניות) ודברים דומים |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אם כבר אז קונסטנטין סרט פטתי.. סרט שמבוסס לגמרי על אפקטים בלי שום עלילה ותוכן...
מר וגב' סמית' סרט חמוד ביותר סתם לראות בכיף...
|
תשמע, אמרתי סרט חבר'ה, הוא לא צריך עלילה
(בערך כמו קומדיות)
ומר.גב.סמית הגיע לרמות קיטצ'יות שלא נראו על המסך מאז חלף עם הרוח
(בגלל השנה, לא האיכות)
זו דעתי
בכל מקרה, ראיתי היום שוב את היץ', סרט חובה, ממש מצחיק |
|
|
| Shahar |
| עדיין לא אמרתם לי איזה סרט להורידדדדד |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
איילנד
סרט מוזר סגנון מטריקס כזה
וגם משחקת שמה נועה תישבי שהיא אולי בת 35 אבל אחת השוות
חח |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
וגם משחקת שמה נועה תישבי שהיא אולי בת 35 אבל אחת השוות
חח |
ראית איזה פצצה היא הייתה בניפטאק ?!?! |
|
|
| ADiSH |
| quote: | Originally posted by DjChook
ראית איזה פצצה היא הייתה בניפטאק ?!?! |
היא מצצה למישהו שם, לא? :D |
|
|
|
|