|
המלצת סרטים (pg. 75)
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Shahar
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איך אני אוהב את ההמלצות שך
"סרט סטייל תפוס תכריש"
תמשיך להמליץ לנו :D
בזמן האחרון בנות מפסיקות לאהוב סרטי אימה
ידידה שלי לא מסכימה לבוא לראות קנדימן כי היא לא תרדם בלילה
בסוף חירטטתי אותה שנראה סתם קומדיה והיא ראתה תהתחלה וברחה לחדר שלי חחחחחחחחח
זרוק לנו סרטים טובים שלא יפחידו לי בנות אבל גם לא ישעממו אותי אחושרמוטה
אני שונא את כל הסרטי משפחה האלה אני חייב אקשן |
אני אוהב להמליץ (בכללי לא רק סרטים) על דברים שלא תמיד מתבלטים וממש חבל אם אנשים מפספסים אותם
בגלל זה גם אני לא ממליץ יותר מדי..
אבל כל המלצה זה מכל הלב.. :>
בקיצר לבחורות זה פרפקטו... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YoraY
אני אוהב להמליץ (בכללי לא רק סרטים) על דברים שלא תמיד מתבלטים וממש חבל אם אנשים מפספסים אותם
בגלל זה גם אני לא ממליץ יותר מדי..
אבל כל המלצה זה מכל הלב.. :>
בקיצר לבחורות זה פרפקטו... |
על מה הסרט? |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Shahar
על מה הסרט? |
זה משנה? :>
סתם איזה רובוט צעיר שבא ממשפחה עניה הולך לעיר הגדולה על מנת להגשים תחלום שלו כממציא מכשירים ומתגלה למדיניות החדשה והמגעילה שנוצרה - הוא יעצור את הזוועה! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YoraY
זה משנה? :>
סתם איזה רובוט צעיר שבא ממשפחה עניה הולך לעיר הגדולה על מנת להגשים תחלום שלו כממציא מכשירים ומתגלה למדיניות החדשה והמגעילה שנוצרה - הוא יעצור את הזוועה! |
ברור שזה משנה
אם לא היית מספר לי הייתי חושב שזה סרט מעניין :D |
|
|
| sh33p |

תקציר הסרט סינדרלה מן:
הבמאי והכוכב של הלהיט זוכה האוסקר "נפלאות התבונה" חוזרים בסרט חדש העוקב אחרי סיפורו האמיתי של המתאגרף הידוע ג'ים בראדוק שנאלץ לפרוש בעל כורחו בגלל שרשרת הפסדים. בתקופת השפל הכלכלי בארה"ב של שנות השלושים נאלץ המתאגרף הכושל לעבוד בשלל עבודות כדי לפרנס את משפחתו. גם במצבו הכלכלי הכול כך קשה הוא לא הפסיק לחלום על קריירת אגרוף. כמו בכל סיפור סינדרלה, בגלל ביטול של הרגע האחרון נקרא בראדוק לזירה להילחם נגד הטוען לתואר העולמי. בראדוק חוזר להתאגרף ומייצג את החלום של ההמון הפשוט להצלחה.
זה בהחלט הסרט הטוב ביותר שראיתי בחצי שנה האחרונה!
מומלץ ++ !!! |
|
|
| TTman |

מהיוצרים של מיליון דולר בייבי. "התרסקות"-מומלץ בחום, סרט מתח ממש טוב
תהנו |
|
|
| Sky69 |
| quote: | Originally posted by sh33p

תקציר הסרט סינדרלה מן:
הבמאי והכוכב של הלהיט זוכה האוסקר "נפלאות התבונה" חוזרים בסרט חדש העוקב אחרי סיפורו האמיתי של המתאגרף הידוע ג'ים בראדוק שנאלץ לפרוש בעל כורחו בגלל שרשרת הפסדים. בתקופת השפל הכלכלי בארה"ב של שנות השלושים נאלץ המתאגרף הכושל לעבוד בשלל עבודות כדי לפרנס את משפחתו. גם במצבו הכלכלי הכול כך קשה הוא לא הפסיק לחלום על קריירת אגרוף. כמו בכל סיפור סינדרלה, בגלל ביטול של הרגע האחרון נקרא בראדוק לזירה להילחם נגד הטוען לתואר העולמי. בראדוק חוזר להתאגרף ומייצג את החלום של ההמון הפשוט להצלחה.
זה בהחלט הסרט הטוב ביותר שראיתי בחצי שנה האחרונה!
מומלץ ++ !!! |
נכוןןןןןןןןןןןן זה סרט נדיייררר...
...
ממליצה בחום..למרות שקצת מרוח אבל בצורה טובה:stongue: |
|
|
| TTman |

סרט ממש טוב, יש בו הרבה מתח ואקשן.. עלילה טובה ושחקנים מצויינים
מומלץ בחום
תהנו |
|
|
| epsilon1 |
שמעתי שיוצא המסור 2 זה נכון?
מישהו יכול לתת לי פרטים בבקשה?
הסרט הראשון היה כל כך חזק ראיתי אותו כמה פעמים ולא נמאס |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by epsilon1
שמעתי שיוצא המסור 2 זה נכון?
מישהו יכול לתת לי פרטים בבקשה?
הסרט הראשון היה כל כך חזק ראיתי אותו כמה פעמים ולא נמאס |
כן כן, יוצא המסור 2.. במילים אחרות הוא כבר בקולנוע בארה"ב ובאנגליה. אני מקווה שהוא יצא בדיוידי ריפ עוד משהו כמו חודש-חודשיים.
לדעתי המסור זה אחד מסרטי האימה הטובים ביותר שיש ושהיו בשנים האחרונות
פרטים על הסרט
מקווה שעזרתי |
|
|
| m0sh |
מה מתח ב
crash?
סרט חביב
ממש overrated
וחופר עם הגזענות בצורה מטורפת |
|
|
| Sm0keMachine |
כי זה סרט על גזענות...
באמת מה הקשר מתח???
סרט טיפה מרוח, אבל כדאי לראות... |
|
|
|
|