|
De Offtopic Thread #5
|
View this Thread in Original format
| Antony |
| kwil mee opt eerste blad |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Antony
http://www.tranceaddict.com/forums/...p?s=&forumid=72
results TA top 250
paar opmerkelijke dingen toch. MIKE zakt serieus weg. Aly and Fila komen wel hoog opzetten waar ik mij wel in kan vinden :) En Armin op 1, misschien toch is ne voorloper van Djmag :D |
MIKE zakt serieus weg???? Ik vind dat hij nog goed stand houdt :clown: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Nieuwe start :D |
Mag jij nog zulke threads maken ? :stongue: |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Push2005
Mag jij nog zulke threads maken ? :stongue: |
Hij zou heel stom zijn als hij nog zoiets durft te lappen ;) |
|
|
| Antony |
| dan moeter echt wel een zware berisping aan vasthangen hoor |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Hij zou heel stom zijn als hij nog zoiets durft te lappen ;) |
Zegt de post deleter uit de vorige thread :p
Zowel mijn eerste als laatste post daar gedelete :( |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Hij zou heel stom zijn als hij nog zoiets durft te lappen ;) |
Waar hebben we het over? |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Zegt de post deleter uit de vorige thread :p
|
Anders waren het meer dan 4000 posts he ;) :p
| quote: | Originally posted by BZRK
Waar hebben we het over? |
MikeVee heeft in het verleden, toen ik in het buitenland zat, een keer beslist om de Offtopic Thread (#3) te verwijderen. De thread had toen een paar duizend posts (ergens tussen de 2000 en 4000). Als je een thread start, dan kan je 'm ook verwijderen. |
|
|
| Gladius |
| chips eten met dikke kaken (wijsheidstanden eruit) was mss toch niet zo verstandig =< |
|
|
|
|