|
De Offtopic Thread #5 (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Gladius
ik heb het, denk ik, enkele maanden geleden met Recover My Files gedaan. |
Bedankt; al werkt het wat te goed. Er komen allemaal bestanden tevoorschijn die na het herformateren 2 jaar geleden weg mochten, maar bestanden van een maand geleden zijn onvindbaar.
Muziek en series kwijtzijn is niets maar gigs aan fotos en anderebestanden wel :(
zal me leren (eigenlijk niet) om geen backups te maken. :toothless
Niet helemaal wat ik zocht; maar de link opgeslagen, kan later handig zijn. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Niet helemaal wat ik zocht; maar de link opgeslagen, kan later handig zijn. |
Had et nog nooit geprobeerd na een format, maar dacht dat het dat ook ondersteunde. |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Bedankt; al werkt het wat te goed. Er komen allemaal bestanden tevoorschijn die na het herformateren 2 jaar geleden weg mochten, maar bestanden van een maand geleden zijn onvindbaar.
|
hm ja, kweetni hoe dat allemaal in z'n werk gaat, maar ik heb tijdens het formatteren op annuleren gedrukt, maar ik denk toch al m'n muziek terug te hebben. ge moet wa geluk hebben zeker =p |
|
|
| FCB_Fanatic |
verdoeme, vandaag 3-2 verloren met de zaalvoetbal :(
als je de kansen niet afmaakt kan je niet winnen natuurlijk ... We hebben er nochtans voldoende gehad om de match te winnen. Ik vrees dan ook dat we door dit verlies de tweede plaats in onze poule kwijt zijn. |
|
|
| FUSyke |
| GEZOCHT: 2 tickets voor Lenny Kravitz in de ab tegen een deftige prijs! |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FUSyke
GEZOCHT: 2 tickets voor Lenny Kravitz in de ab tegen een deftige prijs! |
zijt ge nu naar Aril Brikha geweest of niet eigenlijk? |
|
|
| FenixStyle |
Ziet er idd wel vetjes uit! Het is natuurlijk nog geen volwaardig DJ-systeem, maar het oogt toch alvast niet meer zo FisherPrice-achtig als de vorige modellen. Ideaal dus voor degenen die willen dj'en maar er geen zwaar budget aan willen spenderen :) |
|
|
| Real |
| Met vinyl draaien is toch stoerder. |
|
|
| djcresto |
ziet er zeer goed imo |
|
|
| FCB_Fanatic |
| deze avond 5-4 verloren, en net zoals vorige weer de kansen gemist om met een makkelijke winst naar huis te gaan. Scoren blijft gewoon ons probleem :( |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
deze avond 5-4 verloren, en net zoals vorige weer de kansen gemist om met een makkelijke winst naar huis te gaan. Scoren blijft gewoon ons probleem :( |
Zoek u ne trainer, ik kan u wel een adres bezorgen van ne goede mét palmares ;) |
|
|
|
|