|
De Offtopic Thread #5 (pg. 48)
|
View this Thread in Original format
| BZRK |
Telenet Packs krijgen hogere snelheden en downloadlimieten
Telenet-abonnees die een zogenaamd Telenet Pack afnemen bij de kabelprovider kunnen vanaf maandag 8 september zowel een snelheidverhoging als een opgerekte datalimiet tegemoet zien.
De Telenet Packs vormen onderdeel van de tripleplay-abonnementen van de kabelaanbieder. Het duurste pakket, Turbonet XL, zal vanaf maandag een datalimiet kennen van 100GB, waarbij de downloadsnelheid oploopt tot 25Mbps. Epressnet XL-abonnees krijgen bij een downloadsnelheid van 20Mbps en een limiet van 30GB voor de kiezen, terwijl Comfortnet XL-gebruikers bij een snelheid van 12Mbps eveens maandelijks 30GB mogen verstoken. Het goedkoopste abonnement, Basicnet XL, is goed voor 5GB bij een downloadsnelheid van 4Mbps.
De gegevens zijn afkomstig uit een gelekt document dat de redactie van Zdnet in handen kreeg. Hoewel Telenet de informatie nog niet officieel wil bevestigen, laat woordvoerder Stefan Coenjaerts wel weten dat de informatie in grote lijnen klopt. De snelheden en limieten zijn hoger dan die van de normale internetabonnementen, maar Telenet stelt dat de nieuwe pakketten ook los verkrijgbaar zullen zijn. Verder zullen de verschillende Telenet Packs voortaan namen krijgen als Funky Shake, Smart Shake en een Gold Shake. De isp wil daarmee beter aanduiden dat de abonnementen voor een groot publiek beschikbaar zijn. |
|
|
| Gladius |
| Ik heb zo'n pakket denk ik (telefonie, gsm & internet), maar ik heb gewoon Express-net, en geen XL-variant. Wordt die limiet ook opgetrokken dan? |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Gladius
Ik heb zo'n pakket denk ik (telefonie, gsm & internet), maar ik heb gewoon Express-net, en geen XL-variant. Wordt die limiet ook opgetrokken dan? |
Die XL slaat op het pakket volgens mij. Dus ik denk dat gij Expressnet XL hebt thuis, en dus recht op hogere limieten. |
|
|
| FCB_Fanatic |
wij hebben hier thuis enkel internet en vaste telefoon bij telenet, als ik dat hier dus goed lees komen wij dus niet in aanmerking voor een verhoging?
damn :( |
|
|
| Bertn |
| wij hebben hier Internet + digitale TV... telt dat ook als een pack? |
|
|
| RadiantB |
ja
Vanaf 8 september worden de Telenet Packs vervangen door Telenet Shakes. Deze bevatten een exclusief internet abonnement dat enkel in combinatie met telefonie of digitale tv kan verkregen worden, in de "shakes" met digitale tv is de huur van de HD Digicorder inbegrepen. Er zijn vier verschillende internet abonnementen:
BasicNet XL: 4Mbps/256Kbps, 5GB
ComfortNet XL: 12Mbps/400Kps, 30GB
ExpressNet XL: 20Mbps/512Kbps, 30GB
TurboNet XL: 25Mbps/1Mbps, 100GB
Verder is er ook een nieuw Telefoon abonnement beschikbaar. Freephone Europe is wel apart beschikbaar voor 20€, daarmee kan je na 16u en in het weekend gratis naar vaste lijnen in Europa bellen (max 2000min) en kan gecombineerd worden met de optie Freephone 24.
De Shake's Internet + Digitale TV:
BasicNet XL + Digitale TV: 30€
ComfortNet XL + Digitale TV: 40€ <---- Funky Shake
ExpressNet XL + Digitale TV: 50€
TurboNet XL + Digitale TV: 68€
De Shake's Internet + Telefonie:
BasicNet XL + Freephone Europe: 32€
ComfortNet XL + Freephone Europe: 42€ <---- Smart Shake
ExpressNet XL + Freephone Europe: 52€
TurboNet XL + Freephone Europe: 70€
De Shake's Internet + Telefonie + Digitale TV:
BasicNet XL + Freephone Europe + Digitale TV: 40€
ComfortNet XL + Freephone Europe + Digitale TV: 50€ <----- Gold Shake
ExpressNet XL + Freephone Europe + Digitale TV: 58€
TurboNet XL + Freephone Europe + Digitale TV: 75€
De Shake's Telefonie + Digitale TV:
Freephone Europe + Digitale TV (digibox): 17€
Freephone Europe + Digitale TV (digicorder): 19€
Freephone Europe + Digitale TV (HD digibox): 19€
Freephone Europe + Digitale TV (HD digicorder): 21€ |
|
|
| Gladius |
| hm die 2 heb ik nog niet gezien. wel zie ik dé Louis nog regelmatig aant Astridplein, en ik zie ook af en toe nen engelsman die iedereen op straat aanspreekt voor klein geld. |
|
|
| Transfusion |
Gisteren van CJ bolland artist bandjes gekregen voor laundry day. Best wel een graaf evenement, enkel een parkeerplaats vinden is echt k*t. Heel goeie sfeer. Magnus setje was bangelijk
http://nl.youtube.com/watch?v=nlkQqNLdSk4 |
|
|
| Push2005 |
| Toch jammer hoe Tom Barman het talent van de CJ zo verziekt |
|
|
| Transfusion |
| Bwa, het publiek reageert er nog wel ok op. Wat wel super was, op een gegeven moment legde ze de set stil en toen kwam er een beatboxer. Dit was toch wel één van de beste dingen die ik ooit live heb gezien. |
|
|
| Pumaz |
Ik heb nog met de toenmalige Belgisch kampioen beatboxen gechilled in mijn academiejaren. Echt zot wat die mannen kunnen :)
Rahzel is de allerbeste :cool: |
|
|
|
|