|
De Offtopic Thread #5 (pg. 70)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| Het is officieel: mijn vriendin kan beatmatchen :D |
|
|
| FenixStyle |
En de laatste naam voor Rock Werchter is ook bekend.
De Pyramide Marquee zal afgesloten worden door niemand minder dan,... MILK INC.!!! :toothless |
|
|
| MikeVee |
:D :D :D
Ik dacht dat net in het humortopic te komen posten :D :D :D :D |
|
|
| Real |
| Wat leven wij toch in een marginaal land. |
|
|
| MikeVee |
Er zijn reeds 2 anti groepen op feesboek
maar ja, paarden horen nu eenmaal op een wei |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Er zijn reeds 2 anti groepen op feesboek
maar ja, paarden horen nu eenmaal op een wei |
maar niet op een podium me dunkt, met zo'n paard ga je toch geen vette prijs winnen. |
|
|
| Eagle` |
| alsof met regi en linda ineens het festival na de kloten is, werchter sta voor de rest totaal ni vol met top 10 Q music artiesten zu xD |
|
|
| Pumaz |
| Vraagje voor de pc-kenners: hoe weet ik of ik een breedbeeld monitor op mijn -toch wel vrij oude- computer kan aansluiten? :clown: |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Vraagje voor de pc-kenners: hoe weet ik of ik een breedbeeld monitor op mijn -toch wel vrij oude- computer kan aansluiten? :clown: |
Ja dat kan, maar de kwaliteit van je beeld zal afhankelijk zijn van de aansluitingen die op je grafische kaart zitten.
DVI
Als je grafische kaart nog niet overdreven oud is zal je misschien wel al zo'n aansluiting hebben. Dan is een breedbeeld LCD aansluiten geen enkel probleem. Prima beeldkwaliteit.
D-Sub
Minder geschikt om grote LCD monitors op aan te sluiten, maar het kan wel. Met name tekst zal niet even scherp overkomen als bij een DVI aansluiting.
Wel even checken of de monitor die je koopt ook weldegelijk dat type aansluiting heeft. De meeste hebben ze allebei. |
|
|
| pzK |
| ook wel geweldige straffe madam :p |
|
|
| Xilver |
| Volgens mij is 't opgezet spel |
|
|
|
|