|
De Offtopic Thread #5 (pg. 82)
|
View this Thread in Original format
| Devilex |
| Ik heb je post eens aandachtig gelezen, en het enige waar ik tegen op zie is dat ik zeker 2-3 jaar in de week niet thuis ga zijn. Als 18-jarige is dat allemaal geen probleem, maar ik ben 24 en dan heb ik niet zo veel zin meer om tot mijn 27 op 'internaat' te zitten. Want dan beginnen mensen andere prioriteiten te stellen. |
|
|
| christina |
Here is your chance to win tickets to the sold-out Mystery Land festival along with a room in the luxurious Citizen M hotel, full details inside!
It’s no big secret that ID&T’s Mystery Land has sold out a staggering 10 weeks in advance, and so it’ll come as no surprise that many people have been left disappointed.
For 4 lucky people, it could be time to wash away the dismay and celebrate; for we’ve got our hands on two pairs of SUPER-VIP tickets. And the good news doesn’t stop there. In addition, we’ve teamed up with the uber cool Citizen M hotel at Schiphol Airport who are throwing in 2 rooms for the Saturday night. Citizen M is a new breed of hotel, offering modern, luxurious, comfortable and hi tech accommodation at budget prices, making it appealing to just about every kind of traveller. Check out www.citizenm.com for the full lowdown.
The specially prepared Super-VIP tickets will get you all the frills that come with a VIP ticket, plus transport to the festival site and a generous helping of food and drink tokens.
| quote: | | Hi Christina, Thanks for entering the Mysteryland competition, I'm delighted to tell you that you are our winner! Could you please get in touch with me so I can organise your accommodation and VIP entry to the event. Looking forward to hearing from you, |
YEAH BABY:D |
|
|
| Dev |
| dayummm, proficiat :) |
|
|
| Zehra |
| proficiat Christina, geniet er van! |
|
|
| christina |
| dankuwel! da zal geen probleem zijn:) |
|
|
| Progrez |
Het is zover.
| quote: | Zoals sommigen al wel wisten; Discobar, The Retro Shop, is niet meer.. Gans de boel is verhuisd naar Antwerpen, en dan nog wel in het gebouw dat we tot voor kort allemaal wel kenden als USA Import.
Vanaf morgen, woensdag 19 aug '09 doen wij onze deuren open. Er zal links en rechts nog aan details gewerkt worden, maar dat mag niemand weerhouden om al eens een kijkje te komen nemen.
Gery en ikzelf zullen u met al uw vragen/wensen verderhelpen.
Op dinsdag 1 september 2009 is de officiele opening, u kan dan vanaf 14u tot ..??.. meevieren en genieten van een drankje en een muziekje.
Ook zal vanaf die dag niemand minder dan YDR ons team versterken.
U kan ons ook vinden op 5 sep '09 op de Laundry Fair, ergens ten velde op Laundry Day
Toch nog even het adres meegeven:
Antwerp Record Store
Sint Jacobsmarkt 75
2000 Antwerpen
|
Ik ben daarstraks even binnengestapt en ik hoorde al direct nen Dance To Trance door de luidsprekers galmen.
Ideaal om wa pinten te gaan pakken terwijl ge vinyls koopt. Of omgekeerd. |
|
|
| CygnusX |
| Het ziet er naar uit dat het gedaan is met The Pirate Bay :( |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Het ziet er naar uit dat het gedaan is met The Pirate Bay :( |
afwachten, ze hebben die nog al offline moeten halen |
|
|
| The_G0dfather |
| Ik heb de indruk dat ze alles zowat ah platleggen zijn, 't wordt steeds moeilijker om deftige trrnts te vinden |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Ik heb de indruk dat ze alles zowat ah platleggen zijn, 't wordt steeds moeilijker om deftige trrnts te vinden |
Mja, dat is de ineenstorting van het wereldwijde torrentnetwerk.
Een tijdje geleden is er een studie naar geweest: Door het wegvallen van TPB zouden de (meeste) andere public torrentsites platgaan door de toename van het internetverkeer. TPB doet ongeveer 50% van het trackerwerk.
Edit: Hier is de link naar dat artikel:
P2P Researchers Fear BitTorrent Meltdown
Maar niet getreurd, de site is ondertussen al weer terug :) |
|
|
|
|