|
De Offtopic Thread #5 (pg. 71)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
| Paul Potts ftw |
|
|
| Xilver |
| Yeah vind 't ook een sterke plaat. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by BZRK
... |
Merci voor de info! :) |
|
|
| Devilex |
| Blijkbaar is er een Belgisch schip van de firma De Nul gekaapt voor de kust van Somalie. Ik ben echt eens benieuwd hoe onze regering dit gaat oplossen. |
|
|
| Kaidreas |
kan goe zijn dat het een van de boten is waar men broer mee werkt, kent ge de naam van de boot?
edit: klees het zelf juist in de zondag, en jep tis die boot de pompei
 |
|
|
| Jasperovitsj |
| Uw broer zat toch niet op de boot mag ik hopen? :nervous: |
|
|
| Kaidreas |
| ^neen normaal gezien niet... alle kweet dat natuurlijk nie zeker, ma kpeins het nie.mmmz mss toch maar is ff rondbellen :eek: |
|
|
| Xilver |
| zeg. Weet ge al iets meer...? |
|
|
| Kaidreas |
^hij wist me te vertellen dat hij de pompei 2 weken geleden voor het laatst zag
van facebook:
"De anti aanbak laag van mijne schedel werkt ni goed... Mijn kopke verbrand en de vellen komen er met de vierkante meters af... Zelf mijn pakistaanse mannen hun tshirts staan in hun armen gebruind... Das wa anders als die miezerige 20 graden in belgë!"
"De Pompei, 2 weken geleden vertrokken hier op de werf in Saudi, en nu int zwart aant bijklussen in Somalië. Wel constructieve piraten: een baggerschip kapen..." |
|
|
| FCB_Fanatic |
deze avond naar Alex Agnew gaan zien hier in de buurt
goeie show :toocool: |
|
|
| Progrez |
| West-Vlamingen: Wie kent er een goed café in Brugge? Het moet wat origineel en apart zijn. Genre Dreupelkot in Gent. |
|
|
|
|