|
De Offtopic Thread #5 (pg. 123)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Jakhira
Ik geloof er niks van! |
De wens is de vader van de gedachte... |
|
|
| domineesje |
| Ik ben nu zeker dat ik ticketsga bestellen voor ASOT 550 :eyes: |
|
|
| christina |
| die namen had ik u zo ook kunnen voorspellen hoor:p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by christina
die namen had ik u zo ook kunnen voorspellen hoor:p |
dhuh!
kon je dat niet eerder zeggen!!! :whip:
al grootdeels uitverkocht!! :sadgreen: |
|
|
| Jakhira |
| Heeft Lolo meegewerkt aan de producties onder de naam Dj Fire? |
|
|
| TOR |
| Yep, vanaf het begin. |
|
|
| Jakhira |
Kwestie van alleen Lolo tracks in mijn Lolo-set te gebruiken :o
Ik dacht het wel. Je hoort het duidelijk :) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Jakhira
Kwestie van alleen Lolo tracks in mijn Lolo-set te gebruiken :o
Ik dacht het wel. Je hoort het duidelijk :) |
man man!!!
....... ... ... ... niet wist! |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Jakhira
Kwestie van alleen Lolo tracks in mijn Lolo-set te gebruiken :o
Ik dacht het wel. Je hoort het duidelijk :) |
Pak er dan ook maar Yves Deruyter - Infinity bij :) |
|
|
| Real |
| en Miss Ann - Dreamland. :crazy: |
|
|
| Jakhira |
| Ik was van plan om Intercepted te gebruiken, maar die wil technisch niet meewerken :( |
|
|
| Real |
| Dan moet ik straks het B-kantje eens opleggen, Intercepted ken ik zelfs niet. |
|
|
|
|