|
De Offtopic Thread #5 (pg. 120)
|
View this Thread in Original format
| Jakhira |
Er loopt een gratis remix contest van die kakplaat die Vincenzo geremixt heeft op Anjuna...
*begint eraan*
:p |
|
|
| Jakhira |
| Ik wil het blonde meisje dat in de Panos aan het station van Aalst werkt meer dan ik moderator wil worden :eyespop: |
|
|
| Jakhira |
 |
|
|
| lievez |
| Snel in actie schieten dan maar, of de negerkes vant station zijn ermee weg ;) |
|
|
| Push2005 |
| Niet met mij, Luc :disbelief |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En dat wil dan mod worden :p |
|
|
|
| Jakhira |
| Ik begin zo te denken dat het er niet van zal komen ;) |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Jakhira
|
illegal?
barely legal?
of legal? :)
ze ziet er jong uit! |
|
|
| Jakhira |
Ze is al in de twinting hoor :)
Het ligt een beetje aan de pic, IRL ziet ze er ouder (en eigenlijk beter) uit :D |
|
|
| christina |
| amai da forum is hier maar stillekes:nervous: |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ze ziet er jong uit! |
DA WILT NIKS ZEGGEN!:mad:
onlangs vroegen ze mijne pas toen ik een krasbiljet ging halen:( |
|
|
| Jakhira |
Ze hebben mij dit jaar ook al gevraagd of ik al 18 ben :rolleyes:
Dus zouden we met andere woorden met ons tweetjes eigenlijk passen :D
Panos-meisje he, niet Christina :p |
|
|
|
|