|
De Offtopic Thread #5 (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Haroddin |
| Obama, Clinton, Edwards |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Haroddin
Obama, Clinton, Edwards |
+1 |
|
|
| jeronimo_jd |
leuk testje, maar ik vond het idd ook moeilijk om te oordelen over Amerikaanse interne aangelegenheden, wat de rest betreft was het antwoord meestal wel duidelijk en zullen de meeste hier wel eensgezind zijn.
1: Obama, 2: Edwards, 3: Clinton >>> Republikeinen |
|
|
| Antony |
| Zijn er me de jaarwisseling normaal ni van die spamhoer 2008 threadjes? En misschien eens vergelijkende stats van bedrijvigheid over de verschillende subfora? Vond het hier de laatste maanden bijzonder rustig. (kmis tony_D2) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| Prison Break S01E16 :toocool: |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Prison Break S01E16 :toocool: |
How how, ge begint toch al te vorderen zie ik.. Als ge nog een paar nachtjes doordoet, kunt ge volgende week wie weet al inpikken op S3 ;) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
How how, ge begint toch al te vorderen zie ik.. Als ge nog een paar nachtjes doordoet, kunt ge volgende week wie weet al inpikken op S3 ;) |
zal nog wel een tijdje duren eer ik zover zit. Ik heb niet iedere dag evenveel tijd om Prison Break te kijken. Nu in ieder geval ne keer S01E17 opzetten :D |
|
|
| jeronimo_jd |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
haha, pretty cool :)
voor 50 euro koop 'k 't |
wie gaat da nu in godsnaam kopen? kbedoel, missch een leuk gadget, maar om mee te gaan draaien?? kost trouwens 520 euro sta op site.
Het idee erachter is wel goed, maar maak het dan in een goede uitvoering, bv in ne pioneer cdj-200 een harde schijf steken + een goed LCD display zodat je goed kan zoeken, en mogelijkheid om cd's ook ineens te rippen naar de HD+USB ingang en uitgang, ja da zou voor mij de ideale speler zijn:tongue2 |
|
|
| Gladius |
| pink verstuikt op de voetbal nondedju :( . alle chance kan ik nog typen =p |
|
|
| FCB_Fanatic |
vandaag terug met de zaalvoetbal begonnen. De terugronde is pas voor ergens in maart, vandaag is de beker begonnen. Twee poules met ieder zes teams en we zijn met een winst toch al goed gestart :)
Vandaag hebben we alvast een redelijke match gespeeld, zowel met ups als met downs. Eerste helft was vrij goed, maar de tweede helft zijn we enorm zwak gestart. Op korte tijd onze 2-0 voorsprong uit handen gegeven. Na de 2-2 hebben we ons dan wel herpakt en zijn we terug uitgelopen naar 4-2. Uiteindelijk is het nog 4-3 geworden. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Amai, wij zijn al 3 weken bezig met de terugronde in de zaalvoetbal, en op het veld ook al 2 matchen van de terugronde achter de rug. Gisteren trouwens met 6-1 uitgehaald tegen onze rechtstreekse concurrent voor de 3de plaats, dus nu staan we stevig 3de met 1 puntje achter de 2de. Promotie zit er dus nog steeds in :) Ook bekerwedstrijd gehad (1/16de finale) een paar weken geleden, tegen een 2de klasser. We waren dan nog met 10 man ook, en toch nog bijna gewonnen. Pas in de laatste minuut de 3-3 binnengekregen, en dan met de penalties eruit :( |
|
|
|
|