|
De Offtopic Thread #5 (pg. 93)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
| Dat is meegaan met de tijd, nu electronisch hoe het vroeger IRL was :clown: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| Vakantie !!!! ... straks vertrekken naar Boedapest !!!! |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Vakantie !!!! ... straks vertrekken naar Boedapest !!!! |
Lucky bastard :p Ik moet nog 2 weken werken. Have fun! |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Lucky bastard :p Ik moet nog 2 weken werken. Have fun! |
ik ben maar vanaf de laatste week van augustus in verlof dus ni klagen eh;) |
|
|
| ElRonDeCuba |
| Speelt der toevallig iemand fifa op xbox? (online):gsmile: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Have fun! |
dat is dus goed gelukt !!! :p sinds deze middag ben ik terug thuis ... morgen al direct terug werken, en t gaat druk zijn :( .
Ik ben trouwens samen met Mark van bij u op't werk geweest (en nog ne kameraad), maar ondertussen wist ge dat mss al wel |
|
|
| Real |
| Het BeTa forum is de laatste tijd redelijk dood! |
|
|
| Xilver |
| meloenhoofd en dien andere, X-Tune(?) zouden moeten terugkomen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| We kunnen altijd de Illusion residents nog eens bashen? |
|
|
|
|