|
De Offtopic Thread #5 (pg. 94)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| Jij leeft ook nog? :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
We kunnen altijd de Illusion residents nog eens bashen? |
:stongue:
Waar is A-TOM-X |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Real
Jij leeft ook nog? :) |
zeker :D |
|
|
| Kaidreas |
Joa joa we worden oud!
tis niemer wat gewest is ent zal nowet niemer worre wa et was! |
|
|
| Tom Fische |
| amai hier staat nogal wa ijle praat op :D mr goed dat ik nog 2 maand vakantie heb :cool: |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Real
Kempense boer. |
Joa da is woa os moe zee da ok altij! :D |
|
|
| Afterstyle © |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
Joa da is woa os moe zee da ok altij! :D |
 |
|
|
| christina |
het enige wat ik hierop kan zeggen is: wtf?:stongue: |
|
|
| Afterstyle © |
de jeugd heeft weer een nieuw speelgoedje gevonden zie ik... zolang ze het maar geloven :crazy: |
|
|
|
|