|
De Offtopic Thread #5 (pg. 72)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
Nu met dat goed weer begin ik heimwee te krijgen naar de tijd dat ik nog vollenbak naar trance luisterde. Komt er überhaupt nog deftige trance uit? Ik bedoel dingen als:
Luminary - Amsterdam
Jan Johnston - Flesh
Way Out West - Mindcircus
Andain - Beautiful Things
...
De dingen van tot 2004, iedereen weet wel wat ik bedoel
Als ik de huidige tracks beluister op Beatport ofzo, klinkt het allemaal hetzelfde. |
|
|
| Progrez |
Alcoliekers hebben altijd gelijk. Bedankt.
En Limburg? Weet iemand of 'steden' als Hasselt, Sint-Truiden, Tongeren of Genk originele cafés hebben? |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Progrez
Alcoliekers hebben altijd gelijk. Bedankt.
En Limburg? Weet iemand of 'steden' als Hasselt, Sint-Truiden, Tongeren of Genk originele cafés hebben? |
In Hasselt is Het Hemelrijk, met honderden soorten bier op de kaart, alvast een aanrader. Qua sfeer is het daar echter wel wat 'stijfjes', om gewoon eens een avondje goed door te zakken kunt ge beter terecht in een van de cafées (Export, Wijzen, Vangogh) op het Kol. Dusart-plein. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Xilver
Nu met dat goed weer begin ik heimwee te krijgen naar de tijd dat ik nog vollenbak naar trance luisterde. Komt er überhaupt nog deftige trance uit? Ik bedoel dingen als:
Luminary - Amsterdam
Jan Johnston - Flesh
Way Out West - Mindcircus
Andain - Beautiful Things
...
De dingen van tot 2004, iedereen weet wel wat ik bedoel
Als ik de huidige tracks beluister op Beatport ofzo, klinkt het allemaal hetzelfde. |
Goede tracks met onderscheidende vocals toch niet denk ik. Probeer eens Elevation - Biscayne of Mike Foyle - Bittersweet Nightshade (Schulz' Coldharbour Remix) ofzo als instrumentale niet-uplifting trance. Beluister ze wel liever volledig ipv enkel BP-sample :) |
|
|
| Devilex |
| Deze week voor het eerst mijne dop gehad, en ik moet zeggen ik was aangenaam verrast. |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Devilex
Deze week voor het eerst mijne dop gehad, en ik moet zeggen ik was aangenaam verrast. |
Lap, nog enen da gaat teren op de werkende mens:p |
|
|
| Devilex |
| 't is maar voor efkes e ;) Wel ambetant dat ik hier nog 3 maand moet zitten wachten op dat telefoontje van 't leger :( |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Devilex
't is maar voor efkes e ;) Wel ambetant dat ik hier nog 3 maand moet zitten wachten op dat telefoontje van 't leger :( |
hamburgers bakken in de McDonalds?;) Ge moogt mij anders kome helpe me men verbouwingen ook ze:p |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Ge moogt mij anders kome helpe me men verbouwingen ook ze:p |
Als ge mij betaalt wil ik daar wel enkele muren komen insmijten :D |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Devilex
't is maar voor efkes e ;) Wel ambetant dat ik hier nog 3 maand moet zitten wachten op dat telefoontje van 't leger :( |
ooo nee nie nog ene... voor wa hebt ge gekozen? |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ooo nee nie nog ene... voor wa hebt ge gekozen? |
landmacht niveau 2, naar sint-truiden dus. |
|
|
|
|