|
De Offtopic Thread #5 (pg. 69)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Real
Ja da's waar, gij komt gewoon niet sympathiek over. :( :( :( |
hij is gewoon niet sympathiek :D |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
hij is gewoon niet sympathiek :D |
tut tut tut t is nen brave jongen, hij weet alleen ni goe hoe hij da naar de mensen moet overbrengen:p |
|
|
| Real |
| Een sociale handicap als het ware. |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
tut tut tut t is nen brave jongen, hij weet alleen ni goe hoe hij da naar de mensen moet overbrengen:p |
idd het is nen helen "brave" hij doe nie in huis of niks! :p |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
idd het is nen helen "brave" hij doe nie in huis of niks! :p |
ik wist ni da hij in een 3-hoeksrelatie zat me u?;) |
|
|
| Xilver |
Nee, tis af met den Dries. Hij beantwoordt mijn telefoons nooit meer enzo.
/bleit |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Xilver
Nee, tis af met den Dries. Hij beantwoordt mijn telefoons nooit meer enzo.
/bleit |
schandalig, ik zou een rechtzaak aanspannen en de helft van al zijn bezittingen eisen:whip: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
schandalig, ik zou een rechtzaak aanspannen en de helft van al zijn bezittingen eisen:whip: |
Zijn Solarcoaster vinyl die em in 2004 van mij heeft afgesnoept in een of ander opbod is al genoeg.
Ahja en die t-shirt van mijne vrijgezellenavond met al die grieten hun telefoonnummers op :whip: Of hebde ze nog ni allemaal zelf gebeld :p |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Xilver
Nee, tis af met den Dries. Hij beantwoordt mijn telefoons nooit meer enzo.
/bleit |
Typisch voor dat soort mannen, vuil profiteurs zijnt :whip: |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Typisch voor dat soort mannen, vuil profiteurs zijnt :whip: |
Nigga Wha? |
|
|
| CygnusX |
Geslaagde 1 aprilgrap van Studio Brussel, dat vanaf nu Studio Hasselt heet :)
Meurgen is fijn met Meuris Stijn :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Geslaagde 1 aprilgrap van Studio Brussel, dat vanaf nu Studio Hasselt heet :)
Meurgen is fijn met Meuris Stijn :D |
op Q hadden ze vandaag een speciale actie: de persoon die als eerste dhr Snoeckx vond op de vismarkt in Leuven met een vis (levend, dood, ... maakte niet uit) won een reis naar Egypte. Een 5-tal minuten later stond er iemand naast hem met een pakje surimi sticks uit den Aldi (wat aanvaard werd aangezien het 50% vis bevat).
Natuurlijk hadden al de luisteraars al door dat het een aprilvis was. Ornelis en Rogiers ook lachen natuurlijk ...
om dan te melden dat hij echt die reis had gewonnen, want 1 april is voor watjes en daar doen ze niet aan mee :p |
|
|
|
|