|
De Offtopic Thread #5 (pg. 104)
|
View this Thread in Original format
| diddi |
| Iemand nog eens zin om een Beta Party te organiseren? :eyes: |
|
|
| Xilver |
| Voor die 5 man en die pèrdekop die hier nog komen? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Xilver
pèrdekop |

Regi Hengsten |
|
|
| Pumaz |
| Aaah memories :haha: |
|
|
| christina |
zit mikevee hier nog op eigenlijk?
of iemand anders die toevallig een goed reisbureau in leuven weet? |
|
|
| christina |
| woah ja keigoe, merci, da'k daar ni aan gedacht had!!:clown: |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Xilver
Voor die 5 man en die pèrdekop die hier nog komen? |
Tis hier de laatsten tijd idd nogal magerkes... |
|
|
| christina |
hehe, te laat, 't is connections geworden! maar toch bedankt :)
norway, here i come!:D |
|
|
| Progrez |
| Daarnet sloeg YDR nog even mooi de nagel op de kop op de regionale televisiezender ATV. "Ik vier mijn 25-jarig bestaan als dj in Cherry Moon. Ik had het ook in Antwerpen kunnen doen, maar dan denk ik: 'Waar?'." |
|
|
| christina |
| ik was vergeten hoe doodziek ne mens kan zijn van ne goeie griep...:confused: |
|
|
|
|