|
De Offtopic Thread #5 (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| Dj LPG |
| Het engels is idd relatief lachwekkend, maar ik ben er toch in geslaagd de weg naar betaling en verzending te vinden:D Enkel hoe de shipment moest gebeuren heb ik even moeten ontcijferen:nervous: |
|
|
| FCB_Fanatic |
met de treinstaking vandaag een uurke vroeger vertrokken, om 5u ipv om 6u en daardoor dus al om 6u15 in Brussel aangekomen ... geen fille gehad :D
deze avond zal't wa anders zijn vrees ik :( |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
met de treinstaking vandaag een uurke vroeger vertrokken, om 5u ipv om 6u en daardoor dus al om 6u15 in Brussel aangekomen ... geen fille gehad :D
deze avond zal't wa anders zijn vrees ik :( |
door de treinstaking, heb ik een dag vrij:D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Geen Ierland of Estland in de finale :( |
|
|
| CygnusX |
| Ik vond dat liedje van Bosnië goed. Zij mogen winnen imo :) |
|
|
| BZRK |
Na lang aandringen, enquêtes en een Dag van de Download, gaat Telenet eindelijk de limieten substantieel verhogen. Vanaf 1 augustus kunnen gebruikers met een ExpressNet-abonnement 20 GB per maand verzetten. Turbonetters zullen 60 GB per maand kunnen opsouperen. Ook de prijzen van extra volumeblokken gaan omlaag.
Tik kan alleen maar toejuichen dat Telenet de boodschap begrepen heeft. Dat moest ook, want door de hoge limieten bij de concurrentie maakten meer en meer klanten de overstap. Hieruit blijkt duidelijk dat concurrentie in het voordeel van de consument speelt. We zijn benieuwd wat het antwoord van Belgacom en de andere providers zal zijn.
http://www.tik.be/telenet_verhoogt_...aar_20_en_60_gb |
|
|
| Push2005 |
| Lol; 20 GB, wat een effort. Maar 't is al iets; dat skynet maar snel volgt :o |
|
|
| BZRK |
| Die 20 is idd nog altijd een lachertje, maar zij gaan dat natuurlijk weer in de verf zetten als "een stijging met maar liefst 66%" wow :rolleyes: |
|
|
| SpeedBoy |
| Wow naar 20 terwijl de meeste buurlanden hier al jaren zonder limiet zitten en Scarlet nu bijna 2 maanden 60gig minimum limiet heeft. |
|
|
| Real |
| Meh. Tis toch al iets. :o |
|
|
| Devilex |
| Jah nu hangen jullie voor de komende 5 jaar terug vast aan die nog steeds historische limieten terwijl iemand bij Dommel binnenkort mss 200GB of zelfs geen limiet heeft. |
|
|
|
|