|
De Offtopic Thread #5 (pg. 42)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Dat klopt, ik heb het net gedaan :)
|

oenaasj! |
|
|
| Real |
Tiesto & Ferry op Dancevalley het voorbije weekend:
1. Ferry Corsten - Punk'd
2. Tegan & Sara – Back In Your Head (Tiësto Remix)
3. Vimana - We came
4. Delerium – Silence (DJ Tiësto In Search Of Sunrise Remix)
5. Gouryella - Walhalla
6. Tiësto - Lethal Industry (Richard Durand Remix)
7. Ferry Corsten - Beautifull
8. Tiësto – Elements Of Life (Alex Kunnari Remix)
9. ID
10. Tiësto - Traffic
11. Gouryella - Gouryella
Meh. :( |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ni veel gemist dus :) |
|
|
| lievez |
| lol, lame tracklist :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
Ma how zeg, ... hij heeft wel TRAFFIC gespeeld eh mannen :eyes: :eyespop: :crazy:
:p |
|
|
| FenixStyle |
| quote: |
2 Unlimited plant reünie
De originele bandleden van 2 Unlimited Anita Doth en Ray Slijngaard hebben plannen voor een reünie. Volgens het management van Doth staat het plan nog in de kinderschoenen. De twee leden van de succesvolle Nederlandse danceformatie, die elkaar al jaren niet meer hadden gesproken, zijn in ieder geval weer 'on speaking terms'.
Grote show
Het initiatief komt van Slijngaard. "Inmiddels hebben ze een aantal keren met elkaar gegeten en voorzichtig gesproken over een reünie", legt de manager van Doth uit. "Het moet een grote show worden met dansers en alles erop en eraan. Anders doen we het niet. Ook moeten we een licentie afsluiten voor de naam 2 Unlimited met de eigenaren."
Belgisch idee
Het project en de naam 2 Unlimited werd in 1991 bedacht door de Belgische producers Jean-Paul De Coster en Phil Wilde. Het danceduo scoorde ruim vijf jaar lang internationaal hits met liedjes als 'No limit', 'Twilight zone' en 'The real thing'. Anita en Ray stopten twaalf jaar geleden vanwege ruzie en zakelijke en muzikale meningsverschillen. De Coster en Wilde bliezen twee jaar later met de zangeressen Romy van Ooijen en Marion van Iwaarden de groep nieuw leven in, zonder succes. (novum/bf) |
Vetjes, daar moet ik bij zijn! :eyes: |
|
|
| The_G0dfather |
| more nineties revival :o |
|
|
| Xilver |
| Godverdoemme kut nineties brolmuziek. |
|
|
| Devilex |
| Vandaag in de krant gelezen dat Leopold 3 ook een eenmalig optreden plant bij Tien Om Te Zien. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Devilex
Vandaag in de krant gelezen dat Leopold 3 ook een eenmalig optreden plant bij Tien Om Te Zien. |

Ze beginnen allemaal centjes te ruiken heb ik zo de indruk. :rolleyes: |
|
|
| djcresto |
| telkens ik Virtual DJ open dan sluit mijn volledige pc zich af na enkele seconden. Iemand weet waar het probleem ligt en hoe ik het kan oplossen? |
|
|
| Antony |
| Misschien te weinig virtueel geheugen ofzo? Heb da vroeger ook al wel eens gehad. Had toen maar 512mb geheugen, en nog wel een pakje meer virtueel. Maar als ik te lange liedjes in begon te laden sloot ook alles af. Sinds ik 2gig geheugen heb geen last meer gehad. Virtueel geheugen kunde erges in configuratie instellen, misschien staat het nog ni opt maximum en kan da genoeg zijn. |
|
|
|
|