|
De Offtopic Thread #5 (pg. 63)
|
View this Thread in Original format
| Config |
Kheb het gisteren gezien, ferm veralgemeende boel is dat ...
Zogezegd kan je alleen maar volk lokken met bekende dj's en dit en dat. Niets daarvan, hier dichtbij is er een discotheek die al in jaren geen andere dj meer gehad heeft. De huisdj is zo onbekend als wat en toch is het er elke zaterdag tot 4u aanschuiven om binnen te geraken. Teken dat er totaal geen einde in het zicht is, lijkt me. |
|
|
| Devilex |
| Die Benny Strouven is gewoon iemand die jarenlang geteerd heeft op de naam van de echte Boccaccio in Destelbergen en het grote succes van de clubscene in de jaren 90. Die kerel betekent imho niets. |
|
|
| Push2005 |
| 74 jaar en eigenaar van Lagoa, Respect :p |
|
|
| BZRK |
| Marie-Jeanne, tblijft een fenomeen :p |
|
|
| Pumaz |
| Woohoo vrijdag naar de Watergate voor La Peņa vs Diynamic! :D |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Config
Zogezegd kan je alleen maar volk lokken met bekende dj's en dit en dat. |
Pfft die hebben de ruige BETA parties nooit meegemaakt :p
Mij hebben ze nooit blij kunnen maken met een discotheek bezoek om eerlijk te zijn.
Ik moet toegeven, mijn disco-avonturen zijn nooit verder gegaan dan 2x Highstreet en 1x in Praag (was wel lekker daar) |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
1x in Praag (was wel lekker daar) |
die met al die verdiepen aan de charles bridge? |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
die met al die verdiepen aan de charles bridge? |
Ja!
Weet gij nog wat de naam daarvan was? |
|
|
| The_G0dfather |
| Karlovy Lazne |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Karlovy Lazne |
Ok, had ik van men leven nooit ni kunnen onthouden.
Heb daar een 40+ zakenvrouw met aktetas tussen te benen zien :crazy:-gaan op DJ Quicksilver - Ameno |
|
|
| The_G0dfather |
Idem, 'k heb 't ook moeten opzoeken.
Wel een super club in feite: massas verschillende zalen met allerlei soorten muziek, vriendeljik volk (die ene keer althans), niet duur, mooi ingericht, en ook bv nog een zaal met gewoon een bar waar je kan zitten. |
|
|
| Pumaz |
| Zitten er mensen van hier op Facebook? |
|
|
|
|