|
De Offtopic Thread #5 (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| ik heb het al eens gepost, maar wij gaan van 2 tot 9 juli naar icmeler, turkije. een all inclusive, gewoon niks doen en genieten. nog een goeie maand en tis zover!:) |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by djcresto
Volgende week zaterdag vertrek voor 2 weken naar Tunesië. Weekje rondrit en weekje hotel voor 700 euro :D Dat we de jongsten zijn moeten we er maar bij nemen.
In juli misschien nog een weekje kamperen. |
een last minute? want amai, das een mooie prijs:p |
|
|
| jeronimo_jd |
| Op 2 juli heb ik afgesproken met ne maat in Mexico City. Hij is nu een wereldreis aan het maken en zit ergens in Zuid-Amerika op weg naar Mexico dus. We zullen elkaar daar treffen en dan een maand rondtrekken in Mexico (en eventueel Cuba). Ik heb enkel het vliegticket geboekt (+-700 euro) en de rest zien we ginder wel (alles low-budget). Dus gewoon me de rugzak het avontuur gaan opzoeken. Ik kijk er al enorm naar uit:tongue3 |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by jeronimo_jd
Op 2 juli heb ik afgesproken met ne maat in Mexico City. Hij is nu een wereldreis aan het maken en zit ergens in Zuid-Amerika op weg naar Mexico dus. We zullen elkaar daar treffen en dan een maand rondtrekken in Mexico (en eventueel Cuba). Ik heb enkel het vliegticket geboekt (+-700 euro) en de rest zien we ginder wel (alles low-budget). Dus gewoon me de rugzak het avontuur gaan opzoeken. Ik kijk er al enorm naar uit:tongue3 |
wow, zalig man! |
|
|
| Dark Apostle |
| Na de zomer ergens met het tentje naar Ierland, Schotland of Denemarken |
|
|
| Bl@ckOut |
| In augustus 2 weken Spanje en eind oktober - begin november een weekje Cyprus. |
|
|
| TOR |
| 4 dagen Parijs halverwege augustus... Geldgebrek :o |
|
|
| Xilver |
| Bali huwelijksreis |
|
|
| Jasperovitsj |
Eindelijk kunnen beslissen? :p
Wel nice :) |
|
|
| De Geert |
| Begin augustus met 4 vrienden in een buske naar Slovenië trekken, 5 dagen binnenland en 3 dagen kust ofzo :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| op dit moment heb ik nog geen vakantieplannen, niet uit financiële overwegingen, ik ben gewoon nie zo ne vakantieganger :p. Ik moet zelfs mijn vakantie voor de komende maanden nog plannen op't werk :) |
|
|
|
|