|
De Offtopic Thread #5 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Antony |
| quote: | Originally posted by MikeVee
ROFL @ "The Residents" pagina in de nieuwe release.
Dat is toch fake mag ik hopen? Achterlijkheid uit een boeregat :haha: :wtf: |
ook net gezien, kwam juist naar hier voor een reactie :haha: |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by MikeVee
ROFL @ "The Residents" pagina in de nieuwe release.
Dat is toch fake mag ik hopen? Achterlijkheid uit een boeregat :haha: :wtf: |
Kijk eens goed naar woonplaats. 't is uit een boerenREET :p
die boeken op die foto, sprookjes en beroemde schilders? :toothless |
|
|
| Antony |
| je kan fanmail sturen naar : [email protected] kstel voor da we da allemaal doen :p |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by domineesje
Ik ben wederom tante geworden :), Zita is haar naam, 'k denk dat haar ouders geinspireerd zijn door Clouseau... |
Het andere kind heet Domino? |
|
|
| FenixStyle |
Jawohl.. Annelies Rutten wint overtuigend de finale van "De Slimste Mens 2007"
Mooi en meedogenloos noemt men dat :) |
|
|
| Push2005 |
| Ik had liever gehad dat Hans won :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Meh, ik vond ze altijd te fanatiek en berekend overkomen. Terechte winnares, dat wel, maar ze doet het losse en humoristische karakter van eht programma minder eer aan dan de vorige winnaars vind ik :) |
|
|
| jeronimo_jd |
| idd, t'ergste is dan nog da da int nieuwsblad voorpagina nieuws is, en der kan geen dag voorbij gaan zonder dat er iets van da programma in de gazet staat |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by jeronimo_jd
idd, t'ergste is dan nog da da int nieuwsblad voorpagina nieuws is, en der kan geen dag voorbij gaan zonder dat er iets van da programma in de gazet staat |
das toch normaal? het is één van de bekendste journalisten van het nieuwsblad. Dit is allemaal om het familiegevoel van de krant en de band met de krant in de hand te werken en te versterken, wat de verkoopscijfers alleen maar ten goede kan komen.
Door een band met een merk te creëren, gaan de consumenten veel minder snel overstappen op een ander merk. alles draait om marketing:) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by christina
das toch normaal? het is één van de bekendste journalisten van het nieuwsblad. Dit is allemaal om het familiegevoel van de krant en de band met de krant in de hand te werken en te versterken, wat de verkoopscijfers alleen maar ten goede kan komen.
Door een band met een merk te creëren, gaan de consumenten veel minder snel overstappen op een ander merk. alles draait om marketing:) |
komt precies uit ne cursus, toevallig nie aan't blokken Christina? :p |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
komt precies uit ne cursus, toevallig nie aan't blokken Christina? :p |
hehe nee da kan ni, want bijna al mijn lessen zijn dit jaar int engels:D maar laat ons zeggen dat ik zeer marketingminded ben:p |
|
|
|
|