return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 
De Offtopic Thread #5 (pg. 6)
View this Thread in Original format
Antony
quote:
Originally posted by MikeVee
ROFL @ "The Residents" pagina in de nieuwe release.

Dat is toch fake mag ik hopen? Achterlijkheid uit een boeregat :haha: :wtf:


ook net gezien, kwam juist naar hier voor een reactie :haha:
Bl@ckOut
quote:
Originally posted by MikeVee
ROFL @ "The Residents" pagina in de nieuwe release.

Dat is toch fake mag ik hopen? Achterlijkheid uit een boeregat :haha: :wtf:

Kijk eens goed naar woonplaats. 't is uit een boerenREET :p

die boeken op die foto, sprookjes en beroemde schilders? :toothless
Antony
je kan fanmail sturen naar : [email protected] kstel voor da we da allemaal doen :p
TOR
quote:
Originally posted by domineesje
Ik ben wederom tante geworden :), Zita is haar naam, 'k denk dat haar ouders geinspireerd zijn door Clouseau...


Het andere kind heet Domino?
FenixStyle
Jawohl.. Annelies Rutten wint overtuigend de finale van "De Slimste Mens 2007"

Mooi en meedogenloos noemt men dat :)
Push2005
Ik had liever gehad dat Hans won :p
Jasperovitsj
Meh, ik vond ze altijd te fanatiek en berekend overkomen. Terechte winnares, dat wel, maar ze doet het losse en humoristische karakter van eht programma minder eer aan dan de vorige winnaars vind ik :)
Real
Who cares.
jeronimo_jd
idd, t'ergste is dan nog da da int nieuwsblad voorpagina nieuws is, en der kan geen dag voorbij gaan zonder dat er iets van da programma in de gazet staat
christina
quote:
Originally posted by jeronimo_jd
idd, t'ergste is dan nog da da int nieuwsblad voorpagina nieuws is, en der kan geen dag voorbij gaan zonder dat er iets van da programma in de gazet staat


das toch normaal? het is één van de bekendste journalisten van het nieuwsblad. Dit is allemaal om het familiegevoel van de krant en de band met de krant in de hand te werken en te versterken, wat de verkoopscijfers alleen maar ten goede kan komen.

Door een band met een merk te creëren, gaan de consumenten veel minder snel overstappen op een ander merk. alles draait om marketing:)

FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by christina
das toch normaal? het is één van de bekendste journalisten van het nieuwsblad. Dit is allemaal om het familiegevoel van de krant en de band met de krant in de hand te werken en te versterken, wat de verkoopscijfers alleen maar ten goede kan komen.

Door een band met een merk te creëren, gaan de consumenten veel minder snel overstappen op een ander merk. alles draait om marketing:)


komt precies uit ne cursus, toevallig nie aan't blokken Christina? :p
christina
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
komt precies uit ne cursus, toevallig nie aan't blokken Christina? :p


hehe nee da kan ni, want bijna al mijn lessen zijn dit jaar int engels:D maar laat ons zeggen dat ik zeer marketingminded ben:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 
Privacy Statement