|
De Offtopic Thread #5 (pg. 77)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
| Ja die draaien ze al paar weken, allez, op studio brussel dan toch. |
|
|
| MikeVee |
Vreemde op facebook.
Wie verschijnt er al een paar dagen op mijn scherm?

:nervous: :nervous: :nervous:
Ik zou niet weten hoe gij bij mijn suggesties geraakt, ik zie geen enkel verband:conf: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Six degrees of separation zeker? |
|
|
| Devilex |
FenixStyle op Q-Music :p
edit: en dan nog eens tickets gewonnen voor U2 in Barcelona, proficiat ;) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| Ik mag toch mee eh Lobke :p ;) |
|
|
| FenixStyle |
Thanks!!;)
Hoezo, Q-Music een brolzender??!! :p |
|
|
| Pumaz |
| Omg wat een namen weer voor 10 Days :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Bleh, niks wat me echt aanspreekt eerlijk gezegd. Alleen die nacht met Joris Voorn, Nathan Fake en Brtschitsch kan nog interessant worden, maar voor de rest... Vooral jammer dat Digweed ondanks eerdere berichten dan toch niet blijkt te komen :( |
|
|
| Config |
| Tis inderdaad gene vetten.. jammer dat Voorn dan ook weer op zondag moet komen.. hopelijk krijg ik nog een dagske vrijaf :) |
|
|
| Pumaz |
| Digweed vond ik vorig jaar maar niks met zijn platte techno :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Dat was er dan toch niet aan te zien :p |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Bleh, niks wat me echt aanspreekt eerlijk gezegd. Alleen die nacht met Joris Voorn, Nathan Fake en Brtschitsch kan nog interessant worden, maar voor de rest... Vooral jammer dat Digweed ondanks eerdere berichten dan toch niet blijkt te komen :( |
den brtschitsch heula das wel een dagske om op te schrijven !
fak tis dour da weekend :s |
|
|
|
|