return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 
De Offtopic Thread #5 (pg. 111)
View this Thread in Original format
christina
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Hier een link naar zijn "concert" in London, begin deze maand. Ik vermoed dat zijn performance in CDA iets soortgelijks zal zijn.

[[ LINK REMOVED ]]


bedankt! dit klinkt alvast veelbelovend!!
Real
In de feestzaal van mijn favoriete herberg was gisteren een vat aan de gang. Toen ik er passeerde om naar't WC te gaan, merkte ik dat de DJ net Lange - Out Of The Sky speelde. Vreemd. De (weinig) aanwezigen vonden het precies maar niks. :p

En daarnet op de kermis: Dash Berlin - Till The Sky Falls Down, Dave Kane - Zero Plus en iiO - Rapture. :wtf:
domineesje
quote:
Originally posted by Glexx
Digweed was er niet. Ziek. :) Nu staat hij gepland voor 21 mei.

kan er weer niet zijn door verplichtingen :s (*zoekt babysit)
Kaidreas
quote:
Originally posted by Real
iiO - Rapture.

ook een strakke plaat, hoe oud is die ook wel niet. :cool:
Real
Heeft hier eigenlijk iemand de Icone Remix van Plus Ultra in 320kbps of WAV? :conf:
Pumaz
Ik blijk hem zelfs helemaal niet meer te hebben :o
domineesje
:gsmile:


TOR
quote:
Originally posted by Real
Heeft hier eigenlijk iemand de Icone Remix van Plus Ultra in 320kbps of WAV? :conf:


Ik heb die staan, uploading as we speak..


*Edit*

Kindred Spirits - Plus Ultra (Icone Remix) - 320 kbps
Real
Thanks. :)
Real
Wie wil er een TranceFamily bracelet? http://www.facebook.com/media/set/?...100001123357282 :haha:

Ik denk dat ik eens dringend andere muziekstijlen ga beluisteren, trance wordt té nichterig. :nervous:

djcresto
Volgende week vrijdag ben ik 10 jaar Tranceaddict. Woop woop :D
Xilver
quote:
Originally posted by Real
Wie wil er een TranceFamily bracelet? http://www.facebook.com/media/set/?...100001123357282 :haha:

Ik denk dat ik eens dringend andere muziekstijlen ga beluisteren, trance wordt té nichterig. :nervous:


Herinnert ge u de Beta-bandjes nimeer misschien?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 
Privacy Statement