|
De Offtopic Thread #5 (pg. 99)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| ik vind het toch wel erg eigenlijk... kheb daar een aantal goeie vrienden gemaakt en af en toe heel hard kunnen lachen:( |
|
|
| Xilver |
| Kheb er nooit gezeten, dus kan er niet over oordelen. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Xilver
Haha, alle PLUR op TA nu? Get ready to be slaughtered :p |
:stongue:
zOMG1!!1 PluR :eyespop: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Behalve als het M.I.K.E. betrof, die werd altijd met de grond gelijk gemaakt door Jesper/Airbase :stongue: |
|
|
| Real |
Haha PLUR.
 |
|
|
| Push2005 |
 |
|
|
| Real |
| De trance druipt er af Luc. |
|
|
| Xilver |
 |
|
|
| BZRK |
| quote: | Set Flow: 0/10
Die. |
:stongue: |
|
|
| FenixStyle |
Vanaf vandaag éindelijk uit op dvd: BUITEN DE ZONE !!! |
|
|
|
|