|
De Offtopic Thread #5 (pg. 97)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
zijn er hier toevallig mensen die regelmatig (bij voorkeur dagelijks) de trein naar Antwerpen nemen vanuit Neerpelt of elders op dat traject?
Ik zou namelijk een idee willen hebben van de vertragingen. Ik ga volgende maand namelijk een ander route proberen om in Vilvoorde te geraken, vanuit Neerpelt dus. Ik zou dan in Lier moeten overstappen en heb daar +/- 9 minuten voor. |
|
|
| Real |
Ik kan me niet meteen vertraging herinneren op deze rit, en ik heb die trein al vaak genomen.
Ooit één keer omwille van een bovenleiding die kapot was, maar zoiets is natuurlijk erg uitzonderlijk. :) |
|
|
| Pumaz |
| Ik ga nog eens een poging doen om trance te maken :o |
|
|
| Xilver |
BUMP
 |
|
|
| Xilver |
| Hier zou beter terug is wa onnozel gedaan worden. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Unban Meloenhoofd! |
|
|
| christina |
| ah, dus daar is den dries zijn haar gebleven:D |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Unban Meloenhoofd! |
Waar is den tijd, toen was er tenminste nog wat animo op TA. |
|
|
|
|